تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۹۴۴۳۶

بهره برداری از ۳۰پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهدای بسیج گچساران ضمن تبریک هفته بسیج، گفت:استخر گچساران یکی از پروژه های هفتگانه استخرهای سرپوشیده استان است که خوشبختانه به عنوان اولین پروژه امروز به بهربرداری رسید.
سردار یدالله بوعلی افزود:رویکردی که در سپاه و بسیج است رویکری جهادی است که در هر عرصه ای از ما کاری بربیاید آنجا تکلیف شرعی ما خواهد بود که ورود نماییم و کاری انجام دهیم.
کاری از دستمان برآید انجام می دهیم
بوعلی ادامه داد:یعنی برای انجام کاراینگونه نیست که معطل فرمان سازمان باشیم که وجه تمایز بسیج با دیگر سازمان ها هم در این مهم است که چون به ما امر شده باید انجام دهیم و یا چون به ما امر نشده پس نباید انجام بدهیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:مسئله و کاری که فکر می کنیم در هر عرصه ای از دستمان برمی آید انجام خواهیم دادچه درعرصه های جهادی،محرومیت زدایی و امنیت باشد ویا عرصه فرهنگ و دیگر عرصه ها، باید دانست که هر عرصه ای که برای ما امکان ورود باشد و لازم است آبرویی بگذاریم و حرکتی انجام دهیم قطعا دریغ نخواهیم کرد که این از ویژگی های عزیزان انقلابی است.
باید به توسعه کهگیلویه و بویراحمد کمک شود
بوعلی افزود:در استان در چند بعد سعی براین است که به توسعه و پیشرفت استان کمک شود آن هم با این رویکرد که کارهایی که می تواند از جهت بهره برداری در اختیار عموم مردم قرار بگیرد حتما طوری ساخته شود که قابلیت بهره برداری برای همه مردم را در بر داشته باشد،یعنی اگر ما امروزدر حوزه فرهنگی کار و زیرساختی را بتوانیم انجام دهیم باید آن زیرساخت طوری باشد تا مردم بتواند از آن بهرمند شوند.
وی تصریح کرد:پروژه هایی که معمولا اجرا می شود یا معمولا جز پروژه های مصوب سپاه هستند یا پروژه های بسیج با رویکرد مردمی هستند و یا پروژه ها جز برنامه های استانی و یا بحث محرومیت زدایی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است.
جذب اعتبارات از منابع مختلف به استان
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:سعی می کنیم به واسطه ارتباطاتی که داریم از منابع مختلف،اعتباراتی به استان بیاید که کاری انجام بشود و الحمدالله تا الان روند همین بوده است و درهفته بسیج بیش از۲۰میلیارد تومان پروژه را افتتاح و در حال افتتاح خواهیم داشت و در همین زمانی که خیلی ها می گویند نیست.
وی افزود:بخشی از پروژه هایی که درآینده نزدیک افتتاح خواهد شد قریب به اتفاق پروژه های هستند که استانی و حتی برنامه ای هم نیستند و پروژه هایی هستند که با رایزنی و تلاش و با پیگری مصوب می شوند و به استان افزوده می شود.
افتتاح ۳۰پروزه محرومیت زدایی دراستان
بوعلی تصریح کرد:در همین شهرستان گچساران پروژه های متعددی افتتاح شده و برخی هم درحال اجراست، بیش از ۳۰پروژه محرومیت زدایی را در همین هفته بسیج در سراسر استان در حال افتتاح و بهربرداری خواهیم داشت، و پروژه های محرومیت زدایی از جمله پروژه هایی هستند که با رایزنی و جذب اعتبارات از قرارگاه محرومیت زدایی در استان است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:پروژه هایی متعددی در سطح استان شروع شد ولی درحال حاضر بیش از ۳۰پروژه در حال افتتاح و بهربرداری است از ساخت خانه عالم، مسجد، حسینه، پل، راه های ورستایی و دیگرپروژه ها.
وی گفت:آنچه که امروز خرج پروژه استخر شهدای گچساران شده است بالغ بر۲۲میلیارد ریال بوده است که درواقع ارزش پروژه بیش از ۴میلیارد ریال است و قطعا این پروژه با مساعدت و کمکی که همه نهادها و ادارات شهرستان درکاهش هزینه و در سرعت پیشرفت داشتند به بهره برداری رسید.
کهگیلویه و بویراحمد در ردیف استان های برتر
بوعلی افزود: پروژه های هفت گانه استخر در سطح استان جز پروژه های برنامه ششم است ،برنامه ششم هنوز تامین اعتبار در کشور نشده است اما با رایزنی یک سال قبل از اینکه در کشور اجرا شود برنامه را در استان پیش اندازی کردیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:به لحاظ اینکه برنامه پنجم را یکسال زودتر از کشور تمام کردیم استان کهگیلویه وبویراحمدجزء استان های برتر است که توانست برنامه ۵ساله پنج را به اتمام برساندو برنامه ششم را پیش اندازی تشویقی گرفتیم.
اعتبارات استخرهای هفتگانه از برنامه ششم
وی افزود: همه این پروژه های اسختر از محل اعتبارات برنامه ششم هستند که باید گفت همه هفت استخر را تشویقی گرفتیم چون هنوز برنامه ششم آغاز نشده درحالی که استخر گچساران به بهره برداری رسیدکه هم از نظر زمان و هم هزینه در این خصوص جلو افتادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1