تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۹۴۴۰۱

توقع بیجا و انبوه محرومیت‌ها

۴
۰
کبنا ؛سید قربانعلی موسوی شیرازی
 
اگر در این چهل سال گذشته نمایندگان ما دلسوزانه به دنبال رفع محرومیت‌ها و کمک به مردم بودند شاید اکنون این همه توقعات بالا نمی‌رفت و انتظارات از نماینده کنونی به گونه‌ای رقم نمی‌خورد که با چهل سال گذشته مقایسه‌اش نمایند و از او شق القمر طلب نمایند، ایکاش گذشتگان همان‌قدر که به لیدرهایشان و اطرافیان خود و فامیل‌های وابسته اهمیت می‌دادند کمی هم به مردم توجه میکردند اکنون در موج نقدهای غیر منصفانه در سایت‌ها مواجهه نمی‌شدیم و همه شمشیرهایشان را از رونمایی بستند تا بلکه نماینده را از مسیری که پی گرفته منصرف کنند.
آن‌ها تا توانستند سران اطرافیان و لیدرها و فرزندان لیدرها را به مناصب گوناگون و مدیریت‌های مختلف رساندند و تا جاداشت از اقوام و خویشان خود در ادارات مختلف استفاده کردند و پیمانکاران اسپانسر خویش را تغذیه نمودند و همچنان بعضی که هنوز هم در قدرت هستند کوتاه نیامده اند و کوتاه هم نخواهند آمد و محرومیت قصه تکراری این استان شده است.
یکی دو سالی است یک نفر پیدا شده و تلاش می‌کند تا به اندازه وسع خویش و شاید هم کمی بیشتر بار سنگین محرومیت از روی دوش خانواده‌ها و در ابعاد وسیع تر شهرستان کهگیلویه بزرگ بردارد و از هیچ تلاشی مضایقه ننموده است و نخواهد کرد اگر عده ای که مدعی طرفداری از مردم هستند بگذارند که او با فراق بال و آسودگی خیال به رفع و رجوع مشکلات مردم رسیدگی نماید.
ایشان شاید نتواند همه خواسته ها را که بیشترشان به حق است از پیش روی خانوارها و مردم محروم بردارد اما همین که آستین همت بالا زده و شبانه روز در پی پیگیری این خواسته‌هاست جای شکر دارد و ایشان بارها گفته است من خادم این مردمم و وظیفه دارم به حوائج انها رسیدگی کنم و کوتاه هم نخواهم آمد.
اگر کمی فقط کمی انصاف در دل ماها وجود داشته باشد و هنوز هم انسان بودن ما لوث نگردیده و کار خوب در نزد مان اهمیت دارد فرصت دهیم تا ایشان کارهای را که بروی غلطک انداخته و پیگیری می‌کند به سرانجام برساند و اگر نکرد آنوقت چماق برداشته واورا زخمی نماییم.
چهل سال همه دهانشان بسته بود و هیچ صدایی از کسی در نمی‌آمد و انگار موجود زنده ای‌ای در این استان وجود نداشت تا حقوق به یغما رفته مردم را باز ستاند و به آن‌ها دهد که اکنون همه مدعی شده‌اند و از نماینده کنونی انتظار دارند خیلی سریع به خواسته‌هایشان برسند و مردم نیز بی نیاز شوند.
مهم‌ترین نکته نماینده کنونی همین بس که خود را در اختیار مردم گذاشته و تا کنون هیچ کدام از فامیل‌های خود را در مناصب جای نداده است و اسپانسری ندارد که وامدارش باشد چراکه هر چه کرده است خود بوده و خدای خود و توانسته قسمتی از مردم را خوشحال نماید تا در آینده ازاو به نیکی یاد شود.
اصلاح طلبی خوب است اما انصاف از هر ایده و تفکری بالاتر است و هر جا که برای مردم گامی برداشته می‌شود شایسته تقدیر است و باید از کسی که چنین کاری نموده قدردانی بشود تا در ادامه راهش با دلگرمی بیشتری تلاش نماید و اصلاح طلبان هم تنگ نظر نامیده نشوند و همان برچسبی که به اصولگرایان زده شد به اینان نیز زده نشود.
 

فعال فرهنگی رسانه ای چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Romania
احسنت موسوی عزیز که جملاتت عین حقیقته
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
قربونعلی خوت هم نونی چه نوشتیه
بیطرف12
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به اصلاح طلبی داشت............ ؟؟؟؟!!!! دست عدل هاشمی هم درد نکنه
كهگيلويه مظلوم
Romania
طوری صحبت میکنیدانگارسردارهاشمی ازفضاآمده اند!!!!!
مگرسردار لیدر یکی ازهمین نماینده هانبود؟
مگرایشون بالطف سناتور بامدرک سیکل شهردار نشد؟
فرمودید ایشون اسپانسر ندارد؟!!!!هجم هزینه ای که سردارکردند ازهمه هزینه انتخاباتهای چهل سال گذشته بیشتراست واسپانسرهاهم طلبکارتروبیشتر
شما چندگرفتی گریه کنی که اینطور زار میزنی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1