تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۲۹۴۲۷۹

از دام اتحادیه اروپا تا درس رهبر انقلاب به مسوولان و سردار سلیمانی از نظر مسوولان استان

۰
کبنا ؛
خبرهای خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
 
گشایش دفتر اتحادیه اروپا در کشور یک دام است
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مروز عده ای در کشور تلاش می کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: یکی از وظایف مهم منتظران شناخت آسیب های و آفت های مهدی باوری است و یکی از آسیب ها برداشت ایستا و انفعالی از انتظار است.
صلواتی به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و امامت حضرت مهدی(عج) اشاره و خواستار حضور مردم در مراسمات برگزاری به این مناسبت شد.
وی به حضور مقام معظم رهبری در جمع زلزله زدگان غرب اشاره و تاکید کرد: آنچه مرهمی بر زخم زلزله زدگان بود سفر مقام معظم رهبری امام خامنه ای بود و سخنان رهبری و ورود امام المسلمین مرهم زخم ها و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده بود و از مردم به دلیل کمک های متعدد و امیدوار خود به خصوص مردم منطقه چاروسا تقدیر و تشکر می کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا اشاره و یادآور شد: امروز عده ای در کشور تلاش می کنند دفتر اتحادیه اروپا را در کشور بازگشایی کنند و وقتی سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در کشور است دیگر این دفتر به دنبال چیست و این هم بر اثر همان برنامه نکبت بار برجام است و از آثار وجودی همان نوزاد است و آنها به دنبال نفوذ هستند و به دنبال تطهیر سران فتنه و سکولارها هستند و این دام است امیدوارم دولتمردان در این دام که به دنبال محقق شدن اهداف آمریکا هستند قرار نگیرند.
صلواتی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره و تاکید کرد: مردمی ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهان بسیج است و بسیج برای جوانان شورآفرین و برای دوستان امید آفرین است و رمز پایداری و ماندگاری ما بسیج است و بسیج یک نهاد نظامی نیست بلکه عرصه جهاد است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور برای همه میدان ها است.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست، سیاسی کاری نیست، جناحی نیست بسیج مجاهد است و عمیقا متدین و متعبد و متحجر نیست بسیج با بصیرت است هرکس به بسیج بی احترامی کند خائن است بسیج خارچشم دشمنان است و تا روحیه بسیجی بر این کشور طنین انداز است هیچگونه آسیبی متوجه این نظام و انقلاب کشور و امت نمی شود.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر مسوولان از بسیج غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت و دفاع مقدس نخستین آزمون برای بسیج بود خاطرنشان کرد: امروز ما هر جا معضل داریم بخاطر این است که از تفکر بسیجی دور هستیم و در هم همین منطقه ما چون بعضی از مسوولان از تفکر بسیج فاصله دارند و به جای اخلاص و کار برای خدا به فکر اربابان سیاسی خودشان هستند و به جای خدمت به مردم و فداکاری و ایثار برای مردم به دنبال محکم کردن صندلیشان هستند و به جای تقویت ولایت باوری به دنبال ولایت زدایی هستند و هرکس که در خط ولایت است او را محروم می کنند و حاشیه سازی برایش می کنند.
صلواتی ادامه داد: امروز راه نجات این منطقه این است که مدیرانی با تفکر بسیجی و ولایی در راس امورات قرار بگیرند و مردم این مساله را مطالبه خویش از مسوولان قرار دهنداگر تفکر بسیجی در منطقه‌ای حاکم باشد دیگر حق خوری و تضیح حق دیگران اتفاق نمی‌افتد و دیگر ظلم نمی‌شود و لذا هم بایستی تلاش کنیم هم بسیجی باشیم و از بسیجیان حمایت کنیم و خواهان مدیرانی بسیجی در منطقه باشیم.
وی در ادامه به نابودی داعش در منطقه اشاره و عنوان کرد: فتنه داعش خطرناک وحشت زا شبیه فتنه های زمان مولا علی(ع) که فرصت حلاوت درک حقیقی اسلام ناب را از مسلمانان گرفت سلب نمود و دو کشور بسیار مهم عالم اسلام یعنی عراق و سوریه را دچار بحران کرد و شهرها را با خاک یکسان نمود و زیرساخت ها را تخریب کرد و سرکودکان را جلو پدر و مادر می بریدند و تمام این خیانت ها با طراحی آمریکائیها و مدیریت آمریکا اجرا می شد.
صلواتی تبیین کرد: لطف و عنایت خدای متعال، عنایات اهل بیت عصمت و طهارت، رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه امام المسلمین و آیت الله سیستانی و نقش سید حسن نصرالله و مدیریت فداکارانه و جهاد گونه سرلشکر سلیمانی، سپاه قدس، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حشد الشعبی عراق، ارتش سوریه و خون پاک و مقدس شهدای مدافع حرم باعث شکست این فتنه عمیق بود.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: این پیروزی خنجری بر قلب کاخ سفید بود و خسارت ها و خیانت های این فتنه قابل احصاء نیست ولی یک پیام دارد پایانداعش مقدمه نابودی اسرائیل خواهد بود تمام عرب و جبهه استکبار به دنبال سقوط دمشق و عراق بودند اما در این میان نایب امام زمان با بسیجیانش در محور مقاومت تمام دنیال کفر و استکبار را تسلیم کرد و این یک نوید را به ما می دهد و به لطف خدا همین ارتش سوریه، همین حزب الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن، حماس فلسطین و همین بسیجیان سپاه ایران در کمتر از ۲۵ سال آینده طومار رژیم کودک کش اسرائیل را در هم می پیچیند و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند کرد.
وی در پایان از حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران کل که به منطقه آمدند و مصوباتی را خواستار پیگیری شدند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این مصوبات را اجرایی کنند.




حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه درسی برای مسؤولان است
امام جمعه دیشموک گفت: حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه درسی برای مسؤولان است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند  در خطبه‌های نماز جمعه این شهرضمن دعوت از خود و همه نمازگزاران روز جمعه را به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی انجام معروفات و ترک محرمات است و یکی از معروف‌ها حضور در نماز جمعه است.

وی در ادامه گفت: پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) می‌فرماید کسی که در نماز جمعه شرکت می‌کند اعمال عبادی خودش را از سر می‌گیرد و در پرونده عمل او گناهی دیگر نمی‌ماند.

راوند گفت: گناهان افراد به خاطر حضور در نماز جمعه عبادی سیاسی بخشیده می‌شوند و اگر مردم در نماز جمعه شرکت کنند علاوه بر ثواب مورد رحمت و عفو خداوند می‌شوند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته بسیج  و تقدیر و تشکر از فرمانده حوزه بسیج دیشموک و بسیجیان عنوان کرد: حوزه فعالیت بسیجیان و فرمانده حوزه بسیج دیشموک در این منطقه که همراه با برگزاری یادواره‌های شهدا و فعالیت‌های فرهنگی بود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اذعان کرد: فرمانده بسیج و بسیجیانی که همیشه در صحنه هستند به همت حضرت امام در سال ۵۸ برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی شرق و غرب، این نهاد مقدس بسیج تشکیل شد.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان و فرماندهان و آحاد نهادهای بسیج عنوان کرد: توان و نیروی عظیم بسیج مردمی که ابرقدرت‌ها را به زانو درآورد و باعث پیروزی اسلام در برابر نقشه‌های دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی مسلمانان بر داعش  به همت بسیجیانی است که در همه صحنه‌ها حضور دارند و تشکیل بسیج در نقاط‌های دیگر جهان برگرفته از بسیج ایران اسلامی است.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از تقوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به خاطر پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه گزارش کشاورزی در منطقه دیشموک عنوان کرد: خیلی خوب است که بقیه مدیران همانند این مسؤول نسبت به خواسته و مطالبات مردم منطقه دیشموک گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

وی به روز ۸ ریبع‌الاول شهادت امام حسن عسکری با  اشاره به خصوصیات بارز این امام همام عنوان کرد:  امام حسن عسکری چون در منطقه عسکریه حضور پیدا کرد و سکنی گزید به نام عسکری نامیده شد.

راوند به نامه سردار قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در نامه خود به رهبر پیروزی بر داعش را به رهبر تبریک گفت.

وی تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تبریک این پیروزی به سردار قاسم سلیمانی فرمودند قطع شجره  خبیثه به دست شما بندگان صالح در سوریه و عراق جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه دیشموک گفت: پیروزی مسلمانان بر داعش نشان دهنده و افتخار آفرینی  فرمایشات رهبر در خارج از کشور  است.

وی به سفر رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه  داشت و گفت: حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشان بدون محافظ نشان دهنده بزرگ‌منشی رهبر انقلاب است که با حضور خود در منطقه زلزله‌زده کرمانشان و دیدار چهره به چهره که از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در بین مردم باعث می‌شود که مردم بهتر با مشکلات فائق گردند و دلداری می‌شوند و حضور رهبر معظم انقلاب به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه درسی برای مسؤولان باشد.

وی متذکر شد: با توجه به بارندگی در این مناطق از کمک کردن به مناطق زلزله زده دریغ نکنند.



داعش محصول آمریکایی اسرائیلی/حذف نظام جمهوری اسلامی مهمترین خواسته استکبار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره شکست داعش در منطقه گفت: داعش محصولی آمریکایی اسرائلی بوده که در ادامه سیاست غلبه بر تفکر انقلابی و اسلامی مسلمانان در منطقه راه انداری شده و به همت تفکر بسیجی تز صحمه محو شده است.
 علی محمدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده  با تبریک هفته بسیج به دستاوردهای این تفکر در جامعه اشاره و گفت: بسیج در طول چهار دهه گذشته عامل اقتدار نظام و انقلاب بوده است.

وی افزود: سال‌هاست دشمنان نظام از راه‌های مختلف به دنبال غلبه بر اعتقادات و تفکر انقلابی ملت هوشیار و بسیجی ایران اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: دور کردن ملت از این تفکر می‌تواند کشور را از مسیر اصلی و آینده روشن دور گرداند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان لحظه‌ای از تلاش برای غلبه بر تفکر بسیجی کوتاه نخواهند آمد یادآور شد: به برکت بسیج در دوران دفاع مقدس پیروزی و سربلندی نصیب این ملت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک کلام باید بگوییم که دشمنان از این پیروزی و سربلندی ملت به ستوه آمده و به دنبال حذف نظام و ارزش‌های انقلابی ما هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به سرنگونی داعش ادامه داد: داعش محصول تفکر آمریکایی و صهیونیستی در منطقه بوده و که در ادامه گروه‌های تروریستی پژاک و ... به وجود آمده است.

محمدی گفت: اگر امروز داعش از صحنه روزگار محو شده فکر نکنیم که دیگر کار تمام شده بلکه باید بدانیم که دشمنان از هر توطئه‌ای استفاده خواهند کرد حتی در قالب حمایت از شخص و گروه و یا حرکت خاصی در منطقه که باید بیش از گذشته مواظب باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه هر ایرانی و هر مسلمانی در منطقه تقویت تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه بوده و باید بدانیم این پیروزی‌ها به دست نمی‌آیند مگر اینکه با هر سلیقه و گرایشی که هستیم تابع محض ولایت باشیم.

محمدی  به خوشحالی ملت ایران از سرنگونی داعش اشاره و گفت: این حرکت پیروزمندان تحت زعامت و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و امیدواریم این پیروزی‌ها جهت استقرار حکومت عدالت گستر امام زمان(عج) شرایط زمانی و مکانی را فراهم سازد.





پیش‌بینی سردار سلیمانی ناشی از خداباوری است/جلسه در ریاض، پیروزی از آن محور مقاومت
فرمانده سپاه فتح گهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر آن روز سردار سلیمانی محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.
سردار یدالله بوعلی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته بسیج به همه مردم استان و نمازگزاران یاسوجی اظهار کرد: این هفته به نام نامی همه مجاهدان اسلام نام‌گذاری شده و هفته‌ای است که یادآور و خاطره جانفشانی رزمندگان مدافع اسلام است.
وی به پیروزی رزمندگان در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: خبیثان روزگار امروز به درک واصل شدند و هر چه که در سر داشتند نقش بر آب شد.
وی به نکاتی در خصوص نام این هفته اشاره کرد و گفت: بسیج با دوراندیشی امام تشکیل شد و امروز ما ثمره بسیج را به صورت میدانی می‌بینیم و شاهدیم که آن چه را امام پیش‌بینی کرده بود امروز به خوبی در دفاع از اسلام و مسلمانان می‌بینیم.
بوعلی با بیان اینکه بسیج یک باور است افزود: باوری که محب به اهل بیت دارد و از ویژگی‌های بسیج است و امام در وصف بسیج بهترین جملات را دارد از جمله این که بسیج لشکر مخلص خداست.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا در وصف بسیج تصریح کرد: به فرموده معظم له بسیج احساس تکلیف در همه لحظات است و فرقی هم بین مرد و زن نیست البته کارها ممکن است که مختلف باشد امام مسوولیت یکی است و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد بسیج حضور دارد و ما آحاد ملت را عضو بسیج می‌دانیم.
وی به جلسه‌ای که بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب بسیج را فراتر از سازمان می‌دانند زیرا فکر بسیج فراتر از سازمان است.
این فرمانده ارشد نظامی به سایر ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و سازندگی و نظامی و دفاعی و اجتماعی حضور دارد و به همین خاطر است که مردم بسیج را دوست دارند چرا که رفتار و عملکرد بسیجی ریشه در رفتار و عملکرد ائمه معصومین دارد.
بوعلی با اشاره به این که هر جا ندای کمک مسلمین بلند است بسیجی حاضر است افزود: بسیجی هرگز نمی‌گوید سرنوشت دیگر ملت‌ها به ما ربطی ندارد و شاهدیم که در سال‌های اخیر حضور داشته‌اند و شاهد آن، همه شهیدانی هستند که جان خود را تقدیم کردند.
وی به ایثارگری شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت راه آن‌ها راه امیرالمومنین(ع) است و دنیا و مادیات برای آن‌ها ارزشی نداشت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با درود به روح شهید ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز اگر شاهد پیروزی رزمندگان اسلام هستیم چیزی جز ولایت‌محوری نیست.
وی به گفته سردار سلیمانی در خصوص نابودی داعش ظرف دو ماه اشاره کرد و گفت: اگر آن روز سردار محکم می‌گوید که بساط آن‌ها را جمع می‌کنیم ناشی از خداباوری و تفکر بسیجی است.
سردار بوعلی با بیان اینکه روز به روز شاهد هستیم که شیعیان با جوشش بیشتر در این راه قدم می‌گذارند تصریح کرد: این حقیقت نورانی راه سیدالشهداست و امروز اگر پیروزی رقم می‌خورد به دلیل حضور در راه نورانی اباعبدالله است و امروز در مقابل قدرت همه دنیا هر روز این پرچم برافراشته‌تر خودنمایی می‌کند و شاهد زوال قدرت‌های مادی در جهان هستیم.
وی گفت: در شرایطی که دور هم می‌نشینند و اتحادیه عرب تشکیل می‌دهند و جلسه در ریاض می‌گذارند نتیجه آن پیروزی رزمندگان اسلام می‌شود.

 
امروز فرهنگ بسیجی بر پیکر آمریکا لرزه انداخته است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز فرهنگ بسیجی بر پیکر آمریکا لرزه انداخته است.
سرهنگ علی اصغر نورایی نسب ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعشیان و گروه‌های تکفیری اظهار کرد: امروز شاهد هستیم خون شهدای مدافعان به بار نشسته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: داعش به دنبال این بود که اسلام را به عنوان یک دین خوشونت‌گرا معرفی کند و همگان مشاهده کردند انسان‌ها را می‌سوزاندند و سر می‌بریدند تا بگویند با پرچم الله اکبر دین رحمان اسلام را جلوه دهند.
وی افزود: مجاهدت و رزمندگی جبهه مقاومت موجب نابودی دشمنان اسلام شد.
این مسوول گفت: امروز با مجاهدت و رزمندگی جبهه مقاومت شاهد نابودی دشمنان اسلام هستیم و آن هم دشمنی که دشمن اسلام با پرچم اسلام در مقابل ما قرار داده بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: آنها به دنبال این بودند که به دنیا بفهمانند اگر می‌خواهید در آرامش و رفاه باشید باید به فرهنگ غرب روی بیاورید آما با پیروزی انقلاب همه برنامه‌های انها نقش بر آب شد.
نورایی نسب اضافه کرد: امروز پیشرفت نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون مشاهده می‌کنیم و هر روز شاهد نفوذ بیش از پیش اسلام هستیم.
وی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بسیج با دور اندیشی امام راحل شکل گرفت و با راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب موفق شد هر مشکلی را از سد راه نظام اسلامی بر دارد و امروز در اوج افتخار به سر می‌برد.
نورایی نسب ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی مقابله با استکبار در حال نفوذ است و آن چیزی که امام به دنبال آن بود شاهد آن هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: با حضور داعش شاهد تشکیل بسیح در سایر کشورها بودیم و آن چیزی که موجب شد مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کنند همین فرهنگ بسیجی بود.
وی با بیان اینکه امروز بسیج موجب خیر و برکت شده است، گفت: حضور در هشت سال دفاع مقدس دنیا را به لرزه در آورده است به گونه‌ای که آنها می‌دانند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ایران ایستادگی کند.
نورایی نسب با اشاره به اینکه بسیج امروز مهمترین وحدت جامعه است که فرا قومیتی ورود کرده است، ابراز کرد: امروز شاهد هستیم فرهنگ بسیجی در میانی تمام اقوام مشترک است و باید قدردان چنین فرهنگ و روحیه‌ای باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تشریح رویکردهای مختلف بسیج عنوان کرد: رویکرد امروز بسیجی ، رویکردی اجتماعی در ابعادی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است و همه افتخارشان این است که عضو گروه‌های جهادی باشند و به مردم خدمت کنند.
نورایی نسب با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، کادر سازی برای آینده انقلاب اسلامی با تشکیل حلقه‌های اسلامی، کمک به کشاورزان با طرح همگام با کشاورزان، کمک به رونق اقتصادی و فعال کردن چرخه صنعت در کشور، بیان کرد: ارائه این خدمات نشان از روحیه بسیجی افراد است.
وی در ادامه با اشاره به رویکرد مسجد محوری اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفت چنان که شاهد بودیم رزمندگان ما از مساجد اعزام می‌‌شدند و امروز دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن فرهنگ مسجدی است که در این خصوص برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.
نورایی نسب ادامه داد: آن چیزی که موجب می‌شود جوانان ما در تمامی زمینه‌ها ورود کنند هما شور انقلابی که به وسیله فرهنگ بسیجی شکل می‌گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی بر آمریکا جنایت کار لرزه انداخته است و می‌داند در مقابله با تفکر و فرهنگ بسیجی شکست را خواهد پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1