تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۲۹۴۲۱۵

لزوم ایجاد پیاده راه سنگ فرش حد فاصل مدارس

۰
کبنا ؛مدیر آموزش پرورش کهگیلویه گفت: فرش کردن پیاده رو حدفاصل دبستان فرهنگیان تا مدرسه امام صادق (ع) ضروری است.
جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه صبح دیروز به ریاست فرماندار شهرستان وبا حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.
سید لطف‌الله فروزان در آغاز این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی شجرهٔ خبیثه داعش به ملت ورهبری انقلاب به بیان موضوعات پرداخت از جمله، اخذ عوارض آموزشی و واریز آن به حساب خزانه، گزارش شهرداری پیرامون احراز مالکیت زمین‌های پیش بینی شده جهت توسعه فضای آموزش وپرورش، جلوگیری از تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مدارس غیر دولتی که شرایط آموزش وپرورش را دارند، برنامه ریزی واقدام به برگزاری مراسم جشن عبادت دانش آموزان، بحث و تبادل نظر پیرامون هفته بسیج، برگزاری کارگاه بهداشت و روان و جلوگیری از سو مواد مخدر برای مدیران مدارس و لزوم سنگ فرش کردن پیاده رو حد فاصل دبستان فرهنگیان تا مدرسه امام صادق (ع) را مطرح و پیرامون آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.
اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این جلسه گفت: با توجه به مشکلات فراوان شهرداری دهدشت در بحث اعتبارات، مشکلات آموزش وپرورش باید اولویت بندی شوند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های ممکن نسبت به حل انها اقدام کنیم.
وی افزود: همهٔ اماکن دولتی وغیر دولتی که ساخته می‌شوند مطابق قانون باید عوارض آموزشی آنها پرداخت شود وفیش پرداختی را که تا الان پرداخت کرده تحویل دهند. برخه گفت: آموزش وپرورش موظف است فیش‌های پرداختی را تحویل بگیرد
علی پوزش فرماندار کهگیلویه پیرامون این موضوع گفت: بهتر است آموزش وپرورش یک نفر را به عنوان رابط بین خود وشهرداری مشخص کند تا ایجاد ارتباط آسان تر شود.
سرهنگ پور بهشت جانشین سپاه ناحیه دهدشت در این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی کامل گروه تروریستی داعش گفت: سازمان بسیج دانش آموزی در همهٔ کشور فعال است که کمیته برنامه ریزی آن در وزارت، ادارات کل و شهرستان‌ها به شکل مستمر وفعال مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: برگزاری چهار یادوارهٔ شهدای دانش آموز درمدارسی که شهدا مشغول تحصیل بودند، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرت افزایی، اعزام ۶۲۰ دانش آموز پسر و ۱۲۰ دانش آموز دختر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی، برگزاری نمایشگاه در مورد مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی است که برگزار خواهد شد.
حجه الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت ضمن گرامی داشت هفته بسیج و با تبریک نابودی شجرهٔ خبیثه داعش به دست رزمندگان جبهه مقاومت که این غده کثیف را از کشورهای اسلامی پاک کردند گفت: آموزش وپرورش را باید همهٔ نهادها وادارات یاری کنند. حسینی بیان کرد: باید نسبت به جوانان کارهای خوب فرهنگی انجام شود تا در میان امواج پرتلاطم دشمن به خطر نیفتند و دانش آموزان ما باید بصریت سیاسی داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد.
حسینی افزود: آموزش وپرورش چون آینده همهٔ ما و کشور ما به آن وابسته است باید در همهٔ زمینه‌ها کمک شود که اگر آینده خوب می‌خواهیم باید به آموزش وپرورش بیشتر اهمیت دهیم.
امام جمعه دهدشت در پایان ودر مورد جشن تکلیف در مصلی دهدشت گفت: باید دانش آموزان را نسبت به این موضوع آگاه کنیم و بدانیم که نسبت به جشن تکلیف پسران نیز حساس باشیم که رها کردن آن‌ها خطای بزرگی است.
فرماندار کهگیلویه گفت: انتظار می‌رود همه ادارات شهرستان، آموزش‌وپرورش را جهت رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک رسانند.
پوزش در این جلسه ضمن تبریک نابودی غده سرطانی داعش در جهان اسلام گفت: دنیای غرب و استکبار جهانی طبق عادت دیرینه خویش با نابودی داعش ساکت نخواهد نشست و در جبهه دیگری به فعالیت خمصانه خویش علیه جهان اسلام خواهد پرداخت و در این بین حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمانان همچون گذشته راه مبارزه با تروریسم جهانی خواهد بود.
وی افزود، آموزش‌وپرورش را یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی است و گفت: آموزش‌وپرورش، رسالت و مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته بر عهده دارد و در چنین جامعه گسترده و پیچیده ای استفاده از اندیشه‌ها و تجارب صاحب نظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت کاملاً ضرورت دارد.
وی اظهار کرد: توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش، یکی از مهم‌ترین وظایف همه مسئولین است و انتظار می‌رود همه ادارات آموزش‌وپرورش را جهت رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک نمایند.
پوزش در ادامه به اصل کمیسیون ماده ۷۷ اشاره و بر تعامل شهرداری و آموزش‌وپرورش تأکید نمود و بیان کرد: درخواستهای آموزش‌وپرورش از حوزه شهر و شهرداری از جمله سنگ فرش و آسفالت جلوی تعدادی از مدارس اولویت بندی گردد و انتظار می‌رود که شهرداری به خواسته‌های آنان عمل نماید.
فرماندار به نقش مخرب و خانمانسوز مواد مخدر در جامعه اشاره و افزود: پایین آمدن سن اعتیاد استفاده از روان گردان‌ها و افزایش اعتیاد در میان جوانان از جمله تهدیدهای اجتماعی خطرناک است که در این بیت نقش معلمین و اساتید و خانواده برای جلوگیری و دور ماندن از این آسیب‌ها مهم و اساسی است.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه رسانه، نقش آنان را در اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر غیرقابل انکار دانست و گفت: رسانه‌ها باید در محتوای خبرهای روزانه خویش به این موضوع بپردازند و در جهت آگاه سازی خانواده‌ها درباره نقش مخرب و خانمانسوز مواد مخدر در جامعه سهم ممتازی خویش را ایفا نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1