تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۲۹۴۱۹۹

دولت احمدی‌نژاد کفن پوسانده، مصیبت‌زدگان را دریابیم!

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حسین علی‌پور
وقتی منِ پیمانکار، تولیدکننده، ناظر و... از کمی و کِیفیِ کار می‌زنیم و امنیت مردم را به هزینه کمتر، سود بیشتر می‌فروشیم، چه (ارتباط خاصی) به دولت‌ها دارد؟!
منکر خلأ نظارت جدی دولت‌ها، منفعت‌طلبی «برخی» ناظرین و ضعف مدیریت تخصصی بحران نیستیم؛ آن‌هم در منطقه‌ای که طبق آمارهای بین‌المللی و تجربی بیش از ۵۰ درصد حوادث طبیعی را داراست و اصول ایمنی نیز رعایت نمی‌شود (ریزگردها، سیل، زلزله... پلاسکو، انبارها، حریق چاه‌های نفت...)
اما آیا در چنین شرایط و پیشامدهایی که کشور متحمل خسارت شده و همنوعانمان مصیبت‌زده‌اند، گردن این‌وآن انداختن و بهره‌برداری‌های سیاسی- جناحی و رسانه‌ای، به‌دوراز سیاست‌ورزی و اخلاق‌مداری نیست؟!
منِ نوعی، کیفیت و ایمنی ساختمان‌های ساخته‌شده در دولت سابق را به بازی می‌گیرم علیه آن دولت، آن‌یکی، کُندی کمک‌رسانی و توزیع مواد بی‌کیفیت میان زلزله‌زدگان را به بوق و کرنا می‌کند علیه این دولت و...
 
شایسته است ما به‌عنوان شهروندان اخلاق‌مداری و مسئولین به‌عنوان نخبگان و هدایت‌گران جامعه، بپذیریم که هنوز آن‌طور که باید، آمادگی مقابله و مواجهه فیزیکی و روانی با چنین حوادث و پیشامدهایی را کسب نکرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1