تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۲۹۴۰۱۷

آقای دانشی؛ جوانمردی در فتنه‌گر خواندن منتقدان منصف نیست

۸
۰
کبنا ؛سید روح الله راوی‌مقدم
یعد از انتشار متنی با عنوان «توصیه‌های مشاور فرهنگی «سردار هاشمی»؛ هشدار، آیا جوانمردی است که ….» [کلیک کنید] یکی از مخاطبان به آن پاسخی داده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
چندی است که دوستان بعد از نقدهای محترمانه از نماینده محترم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی وچرام بسیار ناراحت شده ودستپارچه همه را تملق گو، دست کش افراد دیگر، قلم به دستان نارس، سیاه نماها وغیره خطاب کردند اینجانب فقط از طرف خودم عرض می‌کنم که قصدم نقدی منصافانه دور از فضای تبلیغی وآری از هرگونه روی خوش به کسی بوده
چون اولاً در نقدم مسائل را به شکلی معقول و در زمانی که قریب دو سال واندی از دوران نمایندگی نماینده فعلی وجود دارد مطرح نمودم که ایشان وقت کافی برای عملی کردن کلیه وعده‌ها خود را دارد و در آخر از ایشان خواستم که اگر ناآگاهی نسبت به مسائل ازطرف بنده حقیر وجود دارد ما را نسبت به آن روشن نماید تا نا آگاهانه گناهی مرتکب نشویم.
ولی به نظر می‌رسد اشخاص مدافع فقط با حمله به مواضع سیاسی گذشته افراد و بااستفاده از ابراز احساست دینی سعی در به در کردن منتقدان از میدان را دارند.
دوستان بنده چند مسئله راجع به این مدافیعین آقای هاشمی تیتر وار عرض می‌نمایم.
۱-آقایان فرمودند که فردی که من در ستادش مسئولیت داشتم مشکلات را تلمبار کرده، فکر کنم سن این افراد به آن دوران قد ندهد چون بعد از انقلاب از چهار شهرستان موجود در این حوزه سه شهرستان (چرام، لنده، لیکک) بخش بودند و فقط دهدشت شهری خسته و بیرنگ بود که افراد خاص و کار کشته در بحث اقتصاد کلان می‌دانند که ایجاد زیر بنا برای تبدیل بخش به شهر و چه امکاناتی وچه توانی جهت تبدیل شهر به شهرستان نیاز وچه همتی می‌خواهد و از دست چه کسی بر می‌آید این عمل انکار نشدنی در کل دوران انقلاب نه کم سابقه بلکه بی سابقه بود (فقط جهت اطلاع) چون ازدایره المعارف نویسی خسته‌ام، وبه علاوه چه کسانی از بچه‌های از منطقه را رشد دادند وبه مناصب کشوری رساندند از جمله...
۲- آقایان اشاره به کارهای عمرانی می‌کنند شما به هر کار عمرانی که اشاره می‌کنید نشانی از ردپای کسانی دیگر در آن‌ها پیداست که با یک سرچ ساده در گوگل با نوشتن نام طرح، اعم از پتروشیمی، سیمان سپو وقس الی هذا نام فرد دیگری مشاهد می‌شود، حالا باز اشکال ندارد بذارین افتتاح شوند بعد پزش را دهید مثل لری (گاو هنوز قصابی نشده پیرزن شکمش را می‌شورد) شما که هر کار را شروع نکرده تعطیل کردید (جاده لیکک بهبهان)
۳-دوستان جهت ترسیم اطلس خدمات نمایندگان سابق آن‌ها را به دانشگاه‌ها در جمع دانشجویان واساتید در محیطی آرام دعوت کردند، از شما سؤال می‌کنم با چه رویی می‌خواهید نمایندگان سابق را به مناظره در محیط دانشگاه فراخوانید در حالیکه مراد خودتان (آقای هاشمی) در حضور همین دانشجویان و اساتید و در همین محیط به قول خودتان به دور از حب و بغظ و آرام، قسم به امام زاده میرسالار جد بنده را خورد و آن را به صورت کلیپی ماندگار در آرشیو ذهنی دانشجویان واساتید دانشگاه‌ها به امانت گذاشت.
۳-مشاور فرهنگی حاج عدل نیز بحث فتنه را پیش کشید و آن را آفت ویرانگر دانسته و با آوردن چند آیه از قرآن  کریم فتنه را مورد نکوهش قرار داد که از نظر من هم فتنه امری ناپسنداست ولی من در تعجبم که چرا حاج آقا نقد منصافانه را فتنه قلمداد کرده، آقای هاشمی وخودشان را مسلمان شیعه و منتقدان را فتنه گر، در صورتیکه درجامعهٔ اسلامی همه به اندازهٔ فهم درکشان از امور و در حد استطاعت مسئول هستند و می‌باید به مسئولیتشان عمل کنند. ((کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته)) یکی از این مسئولیت‌ها نقد همهٔ کسانی است که در مناصب مختلف قرار دارند. وباز تعجب می‌کنم از یک مبلغ دین که (منتقدان) را در لوای ادبیاتی مشکوک ومجهول الصدق متن خود با استناد به آیه‌ها واحادیث نبوی که راه سعادت همه ما مسلمانان است استفاده کرده و با این ابزار دیگران را تحت فشار قرار دهد. ولی خدمت شما عرض کنم حاج آقا ما در بهترین زمان که فرصت کافی در اختیار نماینده محترم هست از نحوه کار ایشان انتقاد کردیم و قصد افتادن به جان کسی را نداریم اگر شما خود را دسته مقابل ما می دانید و می خواهید به جان ما بیفتید که اعمال نماینده خود را نقد نکنیم نمی‌دانیم!!
نکته بسیار مهم وحساس که بند تقاضا دارم مردم توجه کنند باز بعد از قسم آقای هاشمی (شاهکار متفاوت مشاور فرهنگی آقای هاشمی) ایشان جهت از میدان بدر کردن منتقدان و حتی تحریک احساسات که امری بسیار بدیهی و خطرناک در دین است.
سوره ۵: المائده - جزء ۶ -
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یرْتَدَّ مِنْکمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یحِبُّهُمْ وَیحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَی الْکافِرِینَ یجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یخَافُونَ لَوْمَهَ لَائِمٍ ذَلِک فَضْلُ اللَّهِ یؤْتِیهِ مَنْ یشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ﴿۵۴﴾
ای کسانی که ایمان آورده‌اید هر کس از شما از دین خود برگردد به زودی خدا گروهی [دیگر] را می‌آورد که آنان را دوست می‌دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند [اینان] با مؤمنان فروتن [و] بر کافران سرفرازند در راه خدا جهاد می‌کنند و از سرزنش هیچ ملامتگری نمی‌ترسند این فضل خداست آن را به هر که بخواهد می‌دهد و خدا گشایشگر داناست (۵۴)
بر اساس پژوهش‌های ((حمید خویی پژوهشگر نهج البلاغه)* دورویی *جزء چهار آفت اصلی دین اسلام است تا دیر نشده همه باید به فکر این آفت باشیم بنده تمام بزرگان را دعوت می‌کنم جلواین کارها (تحریف مقدسات) گرفته شود.
۴- دربحث مسائل عمرانی زمان پیشین آقای هاشمی در دوران قرارگاه سازندگی تا الان بحث خیلی متفاوت است از زمین تا اآسمان، الان دیگر بحث اختصاص و گرفتن بودجه جهت پروژه و مدیریت راهبردی است که از هزاران فیلتر رد می‌شود و با قبل بسیار متفاوت است ((گاو نر می‌خواهد و مرد کهن))
گاهی خدمات خیرین محترم را به رخ مردم می‌کشند مگه خیرین جهت رضایت آقای هاشمی کار می‌کنند بهتر است در این مورد آمار (آورده خیرین) این دو سال را با دو سال قبل از آقای هاشمی مقایسه کنید سهمی که خیرین به حوزه شهرستان‌های کهگیلویه آوردند ۱/۵ برابر دوسال جاریست و باز هم چرا خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت را همه را به صورت تبلیغی مصادر به نفع نماینده می‌کنید؟ الحمدالله که سایت، کانال تلگرام، پیج اینستا دارید دستورالعمل‌های مکتوبی که توسط آقای هاشمی گرفته می‌شود روی سایت بگذارید و خود را به طرح‌های قبل و بعد از خود رسانید و عکس بگیرید.
۵- در خصوص دوستانی که گفتند نماینده‌های قبلی در کمسیون‌های بی ارزش بودند ذکر می‌کنم فکر کنم اگر دوستان فقط وظایف این سه کمیسون را مطالعه کنند به نتیجه میرسند که کدام کمسیون دوای درد این حوزه می‌باشد.
کمیسیون کشاورزی (آقای بزرگواری) کمسیون اصل نود (آقای موحد) و کمیسون انرژی (آقای هاشمی)، کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تخصصی‌ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی که حتی بر قوه مجریه وقضائیه نظارت دارد وعلاوبر مسائل مهم مملکتی رسیدگی به شکایات از دیگر قوا هم هست.
کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده کشاورزی، منابع آب، دام و طیور، شیلات، محیط زیست و هواشناسی تشکیل می‌شود.
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده نفت، گاز، برق، سدها و نیروگاه‌های آبی و برقی، انرژی اتمی و انرژی‌های نو تشکیل می‌شود.
با کمی دقت می‌بینم که کمسیون انرژی در استان ما فقط به درد گچساران می‌خورد وحتی شهرستان بهمئی با وجود ده‌ها حلقه چاه، نفت آن در خوزستان تصفیه می‌شود وتنها در آمدی ناچیز از سهم آلاینگی دارد و همه می‌دانند آمار درآمد نقتی آن کذب است وحتی اندک در آمد آلایندگی را به هزار چانه‌زنی توسط فرماندار وشهرداران مطالبه می‌شود. وحوزه ما با وجود اشتغال مردم به دامداری وکشاورزی بیشتر محتاج همان کمسیون انرژی ودر بحث کلان روابط بین قوه جهت امتیاز گیری به کمسیون اصل نود بیشتر احتیاج دارد.
در پایان من منتقد هم جهت هر نوع همکاری برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد توانم آمادگی دارم و شما را نیز نصیحت می‌کنم با طرح و برنامه تازه و کارهای عملی بهتر می‌توانید ما را از میدان بدر کنید تا تبلیغ غیرواقع برای کارها و سخنانی نادرست.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
آفرین راوی مقدم هرچندگوش این جماعت به استدلال کراست امامردم بهترین قاضی هستند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی خودت دوباره مطلبت را بخون ببین اصلا خودت متوجه میشی چی نوشتی !!!!!!!!!!!
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
احسن سید بزرگوار بسیار بسیار عالی وبدون حاشیه نقد کردی عالی بود
سرفاریاب شهر عشق
Iran, Islamic Republic of
متشکرم از نقد بسیار جامع و کاملتون .
به قران میدانم که اقای دانشی از گفته خودشون پشیمون هست و تا زنده است هیچ وقت خودش رو نمیبخشه به خاطر این الفاضی که به کار برد و تا اخر عمر دست به قلم نخواهد شد
دوست
Bulgaria
اولین بار هست می بینم کسی به صورت اصولی و‌منطقی یک مقاله نوشته است. هر چند به کار بردن آیه ی قران رو ‌نفهمیدم‌به چه دلیل بود.
مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Iran, Islamic Republic of
راست میگی کسی که برای روحانیت می وشد نباید توهین به کسی بکند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
این افراد برای اینکه در دید مردم قرار بگیرند به این نتیجه رسیده اند که کار های مثبت را منفی جلوه دهند تا بتوانند به قول خود زهر چشمی از رقیبان بگیرند.زیاد ناراحت. آنان نباشید چراکه دربین مردم فهیم هم استانی خریداری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای راوی مقدم راستی باباشماسرامیک هایت رابفروش تراچکارباسیاست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1