تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۹۳۹۹۳

افتتاح ۶۰ کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد به همراه کارشناسان صنایع دستی اداره کل از کارگاهای تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
به گزارش  کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان،محمد حسین زاده در این بازدید از افتتاح ۶۰کارگاه تولیدی صنایع دستی شهرستان بویراحمد با حداقل اشتغال زایی ۳تا ۵نفردر دولت تدبیر و امید خبرداد.
وی اظهار داشت: این کارگاه ها وابسته به بخش خصوصی بوده و مجوزهای لازم را نیز از اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد دریافت کرده اند.
این مسئول در شهرستان بویراحمد عنوان کرد: هدف از ساخت و راه اندازی این تعداد کارگاه ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات صنایع دستی شهرستان بویراحمد در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی ابراز داشت: این کارگاه ها در رشته های معرق کاری، گلیم بافی، لباس محلی، زیورآلات سنتی، چرم و گوهرتراشی هستند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تا قبل دولت تدبیر و امید فقط ۵کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد وجود داشت اظهار کرد: خوشبختانه دولت در بحث اشتغال زایی هنرمندان صنایع دستی گام های خوبی را در شهرستان بویراحمد برداشته است .
حسین زاده با اشاره به اهمیت آموزش هنرمندان صنایع دستی گفت:در شش ماهه نخست سال جاری ۱۵ دوره آموزشی درزمینه های مختلف در شهرستان بویراحمد برگزار شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد اظهار کرد: در مجموع ۱۵دوره آموزشی، ۳۰۳نفر آموزش های لازم را گذرانده است.
وی افزود : اداره میراث فرهنگی بویراحمد برای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان درصدد ساخت و راه اندازی کارگاه‌ های جدید صنایع دستی است.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود برحسین زاده وحمایت جدی ایشان !پشتیبانی وحمایت از فروش وایجاد بازار در نقاط مختلف کشور می تواند دستان توانمد بومی را به نمایش بگذارد.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1