تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۲۹۳۹۰۷

احیای قلب شهرداری دهدشت / قانون‌مند کردن املاک شهرداری / از سیاست‌بازی در شهرداری دوری می‌کنم

۷
۰
کبنا ؛شهردار دهدشت گفت: در هر کاری قانون را سرلوحه خود قرار می‌دهم و از سیاسی بازی پرهیز خواهم کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، اسفندیار برخه عصر امروز در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهرداری دهدشت برگزار شد، ضمن اعلام بدهی ۱۳ میلیارد ریالی شهرداری دهدشت، کارنامه کاری خود در مدت دو ماه گذشته را بیان کرد.
برخه با بیان اینکه تلویزیون شهری در دهدشت تعمیر و راه اندازی خواهد شد، گفت: ابتدا برای احیای قلب شهرداری دهدشت که وسایل نقلیه شهرداری است، با صرف هزینه بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان به تعمیر وسایل نقلیه شهرداری پرداختیم.
وی از راه‌اندازی مجدد پمپ گاز شهرداری دهدشت خبر داد و افزود: دفن صحیح و بهداشتی زباله‌ها و  جلوگیری از سوزاندن آن‌ها که مایه عذاب بسیاری از شهروندان شده بود، یکی دیگر از کارهایی بود که پیگیری و ساماندهی کردیم.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه شهر دهدشت، اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد از مشکلات کشتارگاه را برطرف کردیم از تأمین روشنایی آن گرفته تا نصب لوله و تانکر آب، و همچنین دوربین مداربسته در محل کشتارگاه نیز نصب شد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ عدد پل فلزی در سطح شهر برای راحتی معلولین و عابران پیاده نصب کردیم، اظهار داشت: ۲۵۰ متر جدول‌گذاری فضای سبز منطقه ۶۰ دستگاه،۱۲۰ متر جدول‌گذاری کوچه جنب درمانگاه تأمین اجتماعی، تعمیر ۱۵۰ مورد جداول در سطح شهر در ابعاد مختلف را نیز اجرایی کرده‌ایم.
برخه بیان کرد: ۳۰ عدد تابلو راهنمایی رانندگی و ۴ چراغ راهنمایی خریداری کرده که اقدام به نصب  آنها خواهیم کرد.
وی افزود: زیرسازی و آسفالت ۲۲ هزار مترمربع معابر در نقاط مختلف شهر را داشتیم.
شهردار دهدشت به آرامستان این شهر اشاره و اظهار کرد: در خصوص قبرستان جدید، بحث فضای سبز و آسفالت سازی آن نیز در دستور کار است و سعی کرده‌ایم که شهرداری اقدام به احداث قبور کند و در اختیار مردم گذاشته شود و از اعمال سلایق افراد در احداث قبر جلوگیری می‌کنیم.
برخه در ادامه افزود: در خصوص سد معبر نیز تاکنون ۷۰۰ اخطاریه به‌صورت کتبی به مغازه‌داران تحویل داده شد که در صورت تجاوز به معابر پس از مستندسازی و تهیه مدارک اسامی آن‌ها تحویل دادگستری خواهد شد تا برخورد جدی صورت گیرد. البته برای بازار شب نیز مکان‌هایی را در نظر می‌گیرم و در آنجا به دست‌فروشان اجازه فعالیت می‌دهیم.
وی گفت: همچنین اقدام به جمع‌آوری چند دکه که مجوز قانونی نداشتند، کردیم و سعی داریم املاک شهرداری را قانون‌مند کرده و با تعیین قیمت املاک و مغازه‌های شهرداری توسط ۳ کارشناس، مغازه‌ها را در اختیار افراد متقاضی به گذاریم.
شهردار ضمن تشکر از فرماندار، رییس دادگستری و دادستان، شورای شهر، امام‌جمعه، نیروی انتظامی، این نهادها را ضمانت کارهای اجرایی شهرداری معرفی کرد.
وی اظهار داشت: در هر کاری قانون را سرلوحه خود قرار می‌دهم و از سیاست‌بازی دوری خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
خدا ..
دانشجوی فراتیی
Iran, Islamic Republic of
ای وای بر مردمی که تعمیر یک تلویزیون را هم گزارش میدهند

چرا به شعور مردم توهین میکنید. چرا
اگر خود شعور نداریم حداقل نباید به شعور مردم توهین کنیم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
می پرهیزم یعنی چی؟ اگه بگی: * پرهیز میکنم* قشنگتر نیست؟ پاشو یعنی بلند شو. *نمی پاشم* یعنی چی؟ میشه در جواب *پاشو* بگی: *نمی پاشم* یعنی بلند نمیشوم.
همشهری
Romania
جناب آقای برهه شهردار محترم دهدشت اگه میخوایی برای مردم دهدشت کاری کنی و ماندگار شوی چندتا پارک احداث کنید متاسفانه دهدشت پارک آنچنانی ندارد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چگونه باور کنیم
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
برای کوی کارکنان دولت چیکار کردید؟
رئیسعلی
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش شهردار وقت دهدشت عملکرد چند ساله خودش را به صورت دفترچه ای منتشر و در اختیار مردم قرار داد. یکی از افتخاراتش خرید لاستیک برا خودروهای شهرداری بود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1