تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۲۹۳۵۷۴

مسوولان به نیازهای جوانان مادوان توجه کنند / شهر مادوان از حداقل امکانات ورزشی محروم است

۸
۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: مسوولان به نیازهای ورزشی، فرهنگی، مذهبی جوانان شهر مادوان توجه کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، حاتم پیام امشب در جلسه شورای شهر مادوان که با حضور مسوولان ارشد اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تشکر از مسوولان و همه دلسوزانی که در راستای رفع نیازهای شهر مادوان قدم بر می‌دارند، اظهار کرد: از تمام کسانی که توجه دارند، تا نیازهای شهر مادوان برطرف شود، تشکر می‌کنم و ویژه از تلاش کسانی که در جهت رفع دغدغه‌ها و تأمین خواسته‌های جوانان شهر گام بر می‌دارند، قدردانی می‌کنم.
نماینده شهر مادوان در شورای شهرستان بویراحمد در ادامه اظهار کرد: شوراهای اسلامی در کنار رسالت ذاتی، تصمیم‌گیری و نظارتی خویش نقش واسطه‌ای بین شهروندان و مسوولین برای پیگیری و تأمین خواسته‌ها و نیازهای شهر عهده‌دار هستند که در همین راستا مجموعه شورا و شهرداری مادوان از زمان آغاز به کار تاکنون تصمیمات خوبی با هدف تامین منافع عمومی شهروندان و مصالح شهر در حوزه فرهنگی، ورزشی، مذهبی، آموزشی خدماتی و رفاهی اتخاذ کرده و امیدواریم مسوولین کمک کنند تا خروجی این تصمیات تحقق مطالبات عمومی مردم را به همراه داشته باشد.
پیام در ادامه با ابراز تأسف از سرانه ورزشی شهر ماداون، بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات جوانان شهر مادوان، احداث یک مجموعه ورزشی یا سالن چند منظوره برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و گذراندن اوقات فراغت آنها می‌باشد که با گذشت بیش از ۸ سال از عمر شهر مادوان تاکنون به نیازهای ورزشی جوانان این شهر توجهی نشده است.
وی گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که جوانان این شهر را تهدید می‌کند، اگر زمینه مناسب برای پر کردن مطلوب اوقات فراغت آنها را فراهم نکنیم، بی‌شک با مشکلاتی در شهر مواجه می‌شوند که جهت جلوگیری از هر گونه تهدید احتمالی در این‌ حوزه باید جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده و اقدامات موثر و عملیاتی برای آنها انجام دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه باید با حمایت از جوانان آنها را حفظ و بیمه کنیم، افزود: باید فضای جذاب، مفرح و شادی را در سطح شهر برای جوانان فراهم کنیم.
پیام اضافه کرد: اگر بخواهیم یک برنامه‌ریزی خوبی برای جوانان داشته باشیم، لازم هست از خود آنها نظر خواهی کنیم تا متناسب با خواسته و انتظارات آنها ظرفیت موجود را منطبق کنیم.
معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود، بیان داشت: شهر مادوان علی‌رغم ‌اینکه دارای جوانانی با استعداد و علاقمند در زمینه ورزش هست اما متاسفانه از حداقل امکانات و فضای ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت محروم می‌باشند.
پیام ادامه داد: مسئولین به نیازهای ورزشی، فرهنگی، مذهبی جوانان شهر مادوان توجه کنند، تا بتوانیم به رفع نگرانی و دغدغه‌های آنها در این زمینه کمک کنیم.
وی گفت: مجموعه شورا و شهرداری مادوان این آمادگی را دارد تا با هماهنگی و همکاری مسئولین مربوطه از جمله سازمان ورزش و جوانان استان عملیات ساخت و احداث سالن‌های ورزشی در سطح شهر را آغاز نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرورش اندام
Iran, Islamic Republic of
بنده مدت چند ساله باشگاه پرورش اندام در شهر مادوان دارم واقعا استقبال بی نظیر جوانان این شهر و اطراف را شاهد هستم شما شورا و شهردار کمک کنید تا این جوانان به خواسته هاشون برسند
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه که راه اندازی بشهههههههههههههههههههههههههههههههههه همش باید بریم اطراف ورزش کنیم ممنون
فوتبالیست
Iran, Islamic Republic of
سزاوار نیست بنده بعنوان یک فوتبالیست در شهر خودم یک زمین چمن ساده برای تمرین نداشته باشیم ما جاهایی میتونیم کمک کنیم شورا و شهرداری حمایت کنه تا جوانان مثل بنده انگیزه بیشتری برای ورزش و هدفمون داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
تشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جانباز
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پیام عزیز
خشت زر
Iran, Islamic Republic of
از نو کی بو حاتم پیام را بگره....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
پیگیری مهندس پیام ستودنی هست
منصور
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر تشکر جناب پیام سپاسگزار دقیقا این نیازی که سال ها جوانان شهر از آن محروم اند ما زیاد دوندگی کردیم اما کسی به داد جوانان نرسید انشالله که با تلاش و تاثیرگذاری شما انجام بگیره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1