تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۹۳۵۶۷

رحیمی برای بار دوم به کارگروه پژوهش نیامد / این روند تا کی ادامه دارد / از رحیمی دعوت نشد

۶
۰
کبنا ؛نشست کمیته کارگروه هفته پژوهش به ریاست معاون امور اقتصادی و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر مدیران عضو این کارگروه در سالن استانداری برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز نشست کاگروه پژوهش به ریاست مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری به منظور برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران در حالی برگزار شد، که محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان عضو اصلی ستاد هفته پژوهش در جلسه حضور نداشت.
حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه باید جایگاه اعضای کارگروه پژوهش مشخص و اصلاح شود، اظهار کرد: و این نشست‌ها و برگزاری کارگروه‌ها و اعتبارات به این دلیل است که یک کار خوب انجام بگیرد و قطعاً انتخاب بد، آقار خیلی بدتری دارد.
نوروزی در ادامه با بیان اینکه یا نباید کاری انجام بگیرد، یا اینکه باید خوب انجام گیرد، اظهار داشت: ما فعلاً اعتباراتی برای انجام کارهای پژوهشی نداریم، و ما باید پیشنهادات کمیته علمی را ببینیم و یک جمع بندی کنیم. و البته با توجه به جایگاهی که در کارگروه پژوهش برای سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده است، نباید توقعی داشته باشید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر وزارت علوم بر برگزاری جشنواره تجلیل از پزوهشگران و سایر کارهای پژوهشی تاکید دارد، خود دانشگاه‌ها متقبل هزینه‌ها و بودجه‌ها شود.
 
نوروزی با بیان اینکه در آئین‌نامه‌های وزارت کشور برای برگزاری هفته پژوهش شرح وظایفی وجود دارد، افزود: ولی به نظر می‌رسد متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران به اعتبارات پژوهشی اهمیت نمی‌دهند و توجهی ندارد.
وی افزود: از محل این اعتبارات، تنها یک درصد از بودجه استان یعنی ۳۵۰ میلیون تومان به پژوهش اختصاص داده شده است.
آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست،اظهار کرد: این جشنواره ۳ آذر جشنواره تجلیلی از پژوهشگران و فناوران برتر برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از محمودرضا رحیمی برای حضور در این کارگروه دعوت نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اونایی که حمایت کردند تا..نخبگان علمی ما بازی کند شما شاهد باشید هر روز ما شاهد بی احترامی به مدیران ومردم این استان توسط ا.هستیم مدیر میخواد صحبت کنه ولی با بی احترامی میگه صحبت نکن این چه وضعی هست
رضا
وای به حال این استان با این طرز فکر استاندارش
مگه وقتی دعوت شد اومد که الان باز استاندار بخواد خودشو سبک کنه و دعوتش کنه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر که سی خویه من ای استان
ti
بفرمایید که دعوت نامه هم نداشتند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یکی بپرسم کدوم یکی از این نفرات که در جلسه حضور داشتن معنی پژوهش می‌دونه این استاندار ابرو این استان خواهد برد برخورد ایشان درست نیست مگه دکتر رحیمی بچه هست ک. ککلا ایشان برخورد میشه ایشان از چهره هایشان علمی این استان هست حیف
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1