تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۲۹۳۵۱۶

استاندار «رحیمی» را به استانداری فرا خواند

۲۰
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه یاسوج سراسیمه به جلسه ستاد اموال غیرمنقول استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار این استان برگزار شد، آمد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز جلسه ستاد اموال غیرمنقول استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار این استان برگزار شد. رئیس دانشگاه یاسوج و تعدادی از مدیران نیز عضو این جلسه بودند که رئیس کمیته اموال غیرمنقول دانشگاه یاسوج به جای محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه در این جلسه حضور پیدا کرد، اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد این مسوول را از جلسه بیرون کرد و به او گفت: به آقای رحیمی رئیس دانشگاه بگو تا بیاید.
این فرد بیرون از جلسه با رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج تماس می‌گیرد و رحیمی سراسیمه خودش را به پشت درب سالن جلسات می‌‌رساند که وی بعد از تأیید استاندار با ۱۵ دقیقه تأخیر وارد سالن جلسات می‌شود.
محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج ساعتی قبل حرف‌های تندی را بر علیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد زده بود و از خادمی استاندار سابق تمجید کرد.
گفته می‌شود، رحیمی در جلسات رسمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همانند جلسه شورای برنامه‌ریزی، شورای پژوهش و ... به ندرت شرکت می‌کرد. حالا چه شده که او خودش را سراسیمه به جلسه رسانده است، الله اعلم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بایدم از خادمی تعریف و تمجید کنه .
خودتو برای رفتن آماده کن دکتر !
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خادمی کسی بود که دو انتخابات مهم را در این استان به خصوص انتخابات شهرستان بویراحمد را به خوبی و ارامش مدیریت کردند حالا این گوی و این میدان کاش فرصت امتحان برای این استاندار هم پیش می امد تا معلوم شود هر انچه فریاد میزند چه در عمل دارد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باید
همهبا هم جلوی تخریب فرزندان و سرمایه های این استان را بگیریم
اسماری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافتت دکتر واقعا مردی
مطلع
رحیمی به دلیل دستور کار تخصیص زمین به مجتمع دانشگاه گچساران و به دلیل اهمیت موضوع خود در جلسه شرکت کرد
خوشبختانه واگذاری زمین هم با دفاع ایشان و رییس دانشکده گچساران تصویب شد
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه این استاندار به زبان فرا زمینی ها صحبت میکنه، اقای استاندار اشاره کردند تا مقام ارشد و مدیر کل هستند بدون هماهنگی معاونان حق حضور در جلسات را ندارند، وقتی خودتون برای خودتون ارزش قائل نیستید نتیجه همین میشه.چرا رییس دانشگاه خودشون با اینکه از این موضوع اطلاع داشتند شرکت نکردند، بعد فردا میگن استاندار بی اخلاقی کرده، بنده که کارمند و مدیر هم نیستم متوجه سخنان استاندار شدم شما چرا متوجه نیستید!شاید هم سخنان استاندار رو جدی نمگیرید و فکر میکنید یه حرفی زده ما هم تو جلسه شرکت نکنیم مهم نیست، شرکت نکنید بدون تعارف هر شخصی به جای شما شرکت کند به سمت در خروج هدایت خواهد شد، اگر هم عذر موجه دارید هماهنگ کنید اگر استاندار بعد از هماهنگی باز این اقدام از طرف استاندار صورت گرفت بنده هم استاندار رو متهم میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسند بر استاندار همین درسته باید بدونن اینجا خونه خاله نیست حالا باید بدونین ما مردم از دست این مسئولین چی کشیدیم ما که زورمون نرسیده امیدواریم از این به بعد هر مسئولی وظیفه خودش رو در برابر مردم ببینه
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
استاندار با این شرایطی پیش رو گرفته کار مثبتی ازش نمیبینیم فقط به فکر حضور غیاب هست
دلسوز.
Iran, Islamic Republic of
من و دوستانمون زمانی که شاگرد مدرسه بودیم از معلمانی که سختگیر نبودن یا دیر میومدن سر کلاس و یا سر کلاس بی تفاوت بودن ما کیف میکردیم میگفتیم بح بح چه معلم خوب نازی داریم ولی آخرش متوجه شدیم که اشتباه فکر میکردیم.حالا جریان این آقای مدیر شد تمجید از خادمی میکنه خوب این نشون میده که استاندار قبلی ضعیف بوده دیگه و همه سوء استفاده میکردن ولی دیگه از این خبرها نیست.همه باید با جدیت به خدمات رسانی به مردم و به موقع وارد شدن به جلسات و عملیاتی کردن به موقع پروژه ها شرکت کنن.
استان
Iran, Islamic Republic of
زهلش رفت.ک جوووون
حتما منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
.چهل روزه دکترین.
باوی
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید قاطع باشه و بس نظم سر لوحه کارش باشه همه باید یاد بگیرن نظم رو
دانشجوی مدیریت
Iran, Islamic Republic of
هر کی نظم رو دوست نداره و عادت کرده به بی نظمی راه باز جاده دراز بره پشت سرشم نگاه نکنه.آقای مسئول باید مسئولیت پذیر باشی آقای شفر مربی استقلال در اولین حضورش در استقلال گفتن نظم برام خیلی مهم اگه خودم به موقع سر تمرین نرم بازیکنانم میگن این که خودش از همه بی نظم تره پس بنابراین نمیتونم تیمداری کنم.پس آقای استاندار هم همینو میخوان که مسئولین پایین دستی یاد خوشون الگوی مردم در نظم باشن.
امینی
Iran, Islamic Republic of
تا العان که به هیچ جا نرسیدیم به خاطر همین بی نظمی ها بوده.
آرش
Iran, Islamic Republic of
آخ سی استان محروم و استاندار حضورغیابش.
شخصیت و منش را باید از استاد خادمی آموخت
ti
با روش استاندار به جایی نمیرسه
علی
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن قربون ترس که اگر ترس نباشه اب هم سربالایی میره و اون موقع قرباقه ابو عطا می خونه
بویراحمدشاقاسم
هر مسئولی که خواست برای مردم کار بکنه به درد نمی خوره و باید نابود بشه
جوون بی کار مجرد فوق لیسانس
Iran, Islamic Republic of
بنازم استانداره. خوب چو وگ..ل. بنازمت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش چه برنامه های پژوهشی داره وآیا دراین زمینه کارایی دارد.برنامه های پژوهشی باید درمراکز دانشگاهی وعلمی پیگیری شوند .انتظار دارید افرادی که هیچ کار پزوهشی نکرده درآن جلسه چه بگوید.آقایان ا گر مدرکی گرفته اند ومقاله ای آماده دارند همه اش کپی برداریست نه یک تحقیق وپژوهش علمی. مسلما استاندار هم مانند بقیه است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1