تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۹۳۵۰۴

توزیع اعتبارات متوازن بویراحمد/ گلایه فرماندار بویراحمد از شهرداری

۰
کبنا ؛اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور در سطح شهرستان ظهر امروز به ریاست فرماندار بویراحمد در محل فرمانداری توزیع شد.
محمد کاظم نظری سرجمع این اعتبارات را مبلغ ۴۵ میلیار تومان عنوان کرد وگفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
فرماندار بویراحمد سرجمع اعتبارات توزیعی از محل های قانون اعتبارات متوازن، اعتبارات استانی واعتبارات ملی سال ۹۶ را بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان تاکنون، عنوان کرد.
نظری گفت: سهم شهرستان بویراحمد در حوزه اعتبارات ملی راه وشهرسازی قریب به ۳۳ میلیارد تومان برآورد شده است وابراز امیدواری کرد با این اعتبارات بخشی از مشکلات روستاهای شهرستان بویراحمد ، برطرف شود.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد تمام جزئیات به ریز مورد بررسی قرار گرفت تا پس از ابلاغ به سازمان مدیریت، دستگاه ها برای انعقاد موافقتنامه اقدام کنند.
وی با اشاره به رشد اعتبارات حوزه های مختلف در شهرستان بویراحمد نسبت به سال گذشته، گفت: حدود ۲۵درصد اعتبارات متوازن به شهرستان بویراحمد اختصاص داده شد.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد، گفت: عمده استفاده از این اعتبارات در حوزه های کشاورزی، راه وشهرسازی، شهرداری ها، آب روستایی وشهری است.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار گلایه از شهرداری ها، گفت: امسال هم مثل سالهای قبل کمک های مالی خوبی به شهرداری ها شد؛ هرچند در گذشته با وجود اینکه شهرداری ها اعتبارات قابل توجهی از دولت دریافت میکردند ولی کمتر ذکری از دولت میکردند وعمدتآ تاکید میکردند از منابع داخلی پروژه ها را بهره برداری می رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1