تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۲۹۳۴۲۹

لاشخوران زلزله و یاوه‌گویی‌های رسانه‌ای/ کم‌کاری صدا و سیما در نشان دادن عمق اعتقادات مردم روستاها

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛شهرام مهدوی مطلق
امروز کرمانشاه و در منطقه حومه سرپل ذهاب در یکی از محل‌هایی که بیشترین تلفات انسانی و ایضاً مادی و مالی را در زلزله اخیر در برداشت و پس لرزه‌های آن هنوز ادامه داشت، همراه با جهادگران در مراسم ختم خانواده ای که ۱۲ نفر از اعضای آن در این حادثه فوت کرده بودند و تعداد زخمی‌های روستا هم زیاد بودند، برای لحظاتی شرکت نمودیم. درمیان استقبال گرم کدخدای ده از جهادگرانی که عمدتاً بالباس بسیجی و نظامی بودند، لپ کلامشان این بود، از سپاه، از ارتش و از نظام جمهوری اسلامی و از حضرت آقا بسیار تشکر می‌کنیم.
چند نکته:
۱-نمی‌دانم چرا صدا و سیما در مقابل یاوگویی های رسانه ای که اینگونه لاشخور زلزله شده‌اند، نمی‌تواند عمق اعتقاد مردم و آن هم در روستاها را به رخ، کاذبان بی انصاف و کاسبان آلام مردم بنماید و ایضاً رسانه‌های مدعی ارزشی و انقلابی
۲-آنچه که به عینه دیدم این است که مردم این منطقه فقط، رنج و درد و نداری و ویرانی و فرارسیدن زمستان و غم از دست دادن عزیزان خود را می‌بینند و می‌خوانند، نه چیز دیگری؛ نه مسکن مهر می‌بینند، نه این دولت و نه آن دولت، نه سپاه و نه ارتش، بلکه خدمت می‌بینند و انتظار خدمت بیشتر و بهتر. مردم به مشیت الهی راضی‌اند و این نافی پیگیری و نادیده گرفتن قصورهای احتمالی نیست.
۳- فرض محال را بر این بگذاریم که عامل اصلی این زلزله، فقط مسکن مهر است، آیا مسکن مهر هراسی، توسط مسئولین ارشد کشوری در سطح معاون اول و بالاتر و پایین، دردی از این همه رنج وارده بر مردم کاسته است؟ و یا پاشیدن نمکی بود بر زخم‌های مردم؟ و سوژه ای بوده برای لاشخوران زلزله؟ آیا نمی‌دانیم که بیش از ۱۲ میلیون مردم الان ساکن مهر هستند و اگر به خاطر همین صحبت مسئولین بریزند داخل خیابان و تقاضای مسکن کنند، بحرانی به مراتب بغرنج تر است. این را درکنار آمار واقعی کشته شدگان ساکن مسکن مهر قرار دهید که تاکنون کمتر از ۳ نفر هستند؛ بگذارید، بالاخره در سرای قیامت آقایان چه جوابی دارند؟ در برابر خدا، دربرابر مردم ستمدیده؟...
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1