تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۲۹۳۴۲۳

کمک‌رسانی دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی در مناطق زلزله زده (+تصاویر)

۰
کبنا ؛قدردانی از جهادگران استان در مناطق زلزله‌زده
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح گفت: برخلاف تمام یاوه گویی ها و برخی اختلاف افکنی های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهادهای مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی،صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند.
سرهنگ رضا رنجبر، افزود: از عموم مردم استان به جهت ارسال ده ها کامیون سبک و سنگین، اقلام و کالاهای اساسی برای زلزله زدگان و مردم منطقه، صمیمانه تشکر می کنیم.
جانشین قرارگاه استانی امدادرسانی استان همچنین از شور، شعور و اقدام انقلابی و بی نظیر در ارسال به موقع کمک ها مردمی تشکر کرد و گفت: از همکاری و همگرایی همه ادارات و نهادهای کمک رسان استانی سپاسگزاری می نمایم.
وی با بیان اینکه از بدو ورود کالاها به منطقه، کار توزیع کالاهای موجود با کمک و همکاری اهالی معتمد منطقه و دانشجویان جهادی و سایر همکاران اداری شروع شده است، عنوان کرد: اگرچه زلزله و خسارات وارده بسیار دلخراش و ناراحت کنتده است، اما شور، شوق، وحدت و همدلی ایجاد شده ،سیل محبت های مردمی، زلزله را شرمنده کرد.
رنجبر اظهار کرد: از نزدیک شاهد، دمیدن روح امید و تحرک در مردم منطقه علی رغم الام ایجاد شده، بواسطه اظهار همدلی و همدردی ها هستیم.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح تاکید کرد: برخلاف تمام یاوه گویی ها و برخی اختلاف افکنی های کورکورانه، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر ادارات و نهادهای مردمی و دولتی، در نهایت صمیمیت و همدلی و همدردی، صادقانه و خالصانه به خدمت و کمک رسانی به مردم مشغولند و این نوع یاوه گویی هایی و عقده گشایی ارزش پاسخگویی ندارند.
 
کمک رسانی دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی در مناطق زلزله زده غرب کشور (+تصاویر)
اولین تیم جهادگر از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد این روزها در مناطق زلزله زده غرب کشور مشغول خدمت رسانی به هم وطنان خود هستند.
دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی این روزها همراه با سایر مردم نوع دوست کشور عزیزمان در روستاهای زلزله زده غرب کشور مشغول خدمت رسانی هستند.
این دانشجویان همچون هم قطاران جهادی خود در دوران دفاع مقدس از خوشی ها و حتی تحصیل خود زده اند تا به کمک مردم زلزله زده هم وطن خود بشتابند و مرهمی باشند بر زخم های این عزیزان.
این گروه جهادی که شامل ۱۰ نفر از جوانان انقلابی و دانشجویان جهادگر از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد می باشد در شش روستای رشید عباس، ظله رشی، بریموند، سلیمان تپه، پیران، ناوه قره با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر مشغول خدمت رسانی می باشند.
این دانشجویان ضمن همکاری در برپایی و راه اندازی اردوگاه استانی واقع در بخش حومه سر پل ذهاب در کنار نیروهای هلال احمر استان، به کارهایی همچون طرح های خانه به خانه با همکاری شوراهای ده و روستاها، احصاء نیازمندی های واقعی مردم روستا، توزیع اقلام مورد نیاز و جمع آوری شده توسط مردم استان، مسائل بهداشتی و درمانی اقدام می نمایند .
لازم به ذکر است گروه های دیگر جهادی دانشجویی در روزهای آتی و طبق برنامه ریزی های اعلام شده به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.
img002.jpg
img001.jpg
img005.jpg
img008.jpg
img012.jpg
img014.jpg
img016.jpg
img017.jpg
img018.jpg
img021.jpg
img024.jpg
img026.jpg
img028.jpg
img030.jpg
img032.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1