تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۲۹۳۳۷۸

اجتماع بزرگ بسیجیان در گچساران برگزار می شود

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران در جلسه شورای اداری که  به مناسبت هفته بسیج  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،ضمن تسلیت حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه وعرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج که با دستور امام راحل تشکیل شد.
سرهنگ علی اصغر نورایی نسب با بیان اینکه هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی بسیج بتواند امنیت کشور را فراهم کند، گفت: امروز شاهد هستیم تفکر بسیجی موجب شده  دشمن در سوریه، لبنان ،عراق و یمن زمین‌گیر شود و این همان شاخ و برگ تفکر بسیجی است که در سراسر دنیا ریشه دوانده است.
نورایی‌نسب خاطرنشان کرد: با پایان یافتن  ۸ سال دفاع مقدس کار برای بسیجیان به اتمام نرسید بلکه بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی نقش آفرینی کرده و امروز هم در مقابل هجمه‌های مختلف میدان‌دار همه حرکت‌ها است.
وی با بیان اینکه «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» شعار محوری هفته بسیج امسال است، تصریح کرد: نخستین روز این هفته با عنوان بسیج ، اقتصاد مقاومتی و سازندگی آغاز خواهد شد که در این روز بسیجیان بازدیدهای علمی جهت تقویت روحیه خودباوری و نیز اردوی یک روزه جهادی را در برنامه خواهند داشت.
نورایی نسب گفت:بسیج ،محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی عنوان روز دوم این هفته است که در این روز برنامه صبحگاه مشترک واحدهای دانش آموزی،افتتاحیه تلویزیون شهری ،آشنا سازی فرهنگیان با سند تحول آموزش و پرورش،اعزام گروهای پزشکی به مناطق محروم و بازدید از مزارع نمونه شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: روز سوم هفته بسیج با عنوان اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده است که در این روز دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی،کوه پیمایی فرهنگیان بسیجی،نشصت بصیرتی با موضوع انقلابی گری و جهاد کبیر،محفل انس با قرآن و مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد.
وی درادامه غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا نشست با کشاورزان، دعوت از کارآفرینان، یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری نشست حلقه مربیان را از دیگر برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج با عنوان اندیشه ورزی و تولید علم برشمرد.
نورایی‌نسب عنوان کرد: روز پنجم این هفته بسیج ،مسجد محوری و ولایت‌مداری نام‌گذاری شده و فرمانده سپاه ناحیه سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه خواهد بود.
وی تصریح کرد: در این روز قرائت دعای پرفیض ندبه در جوار شهدای گمنام ،ملاقات عمومی فرماندهی و شورای فرماندهی سپاه ناحیه با مردم، برپایی ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه و حضور باشکوه اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است.
نورایی‌نسب به برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج ، دولت مقاومت و استکبار ستیزی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: افتتاح استخربسیج، فعال کردن گشت‌های بسیجی محله محور، نشست روشنگری با موضوع بسیج و انقلابی گری،برگزاری مراسم ویژه فقه بازار و روزی حلال برگزار خواهند شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج ، جهاد کبیر و عمل انقلابی همایش سازمان یافته شکوه مقاومت با حضور با شکوه بسیجیان در محل مجموعه ورزشی پدخندق برگزار خواهد شد و همچنین در این روز نیز برگزاری یادواره شهدای هنرمند را خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1