تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۲۹۳۳۶۶

تکذیب خبر اسلحه کشیدن یکی از فرمانداران در فضای مجازی/ کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان

۰
کبنا ؛

تکذیب خبر اسلحه کشیدن یکی از فرمانداران در فضای مجازی
پلیس فتا استان کهکیلویه وبویر احمد در اطلاعیه ای اعلام کرد:  اخیراً خبری در فضای مجازی و سایت‌های داخلی استان مبنی بر اینکه فرماندار یکی از شهرستان هشت‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد که با سرعت غیرمجاز (بیش از ۱۳۰ کیلومتر) در یکی از مسیرهای استان در حال رانندگی بود، با دستور توقف از سوی مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه شد.
بر این اساس پلیس وظیفه شناس پس از توقف خودرو فرماندار، اقدام به نوشتن برگه جریمه برای این مقام مسئول را داشت، در این بین فرماندار خود را معرفی می‌کند و به این مأمور می‌گوید مگر مرا نمی‌شناسی که می‌خواهی برگه جریمه صادر کنی؟! مأمور وظیفه شناس نیز می‌گوید شما را می‌شناسم اما چون تخلف کرده‌اید باید جریمه شوید و قانون برای همه یکسان است. با گفتن این حرف، فرماندار از کوره در می‌رود و با گذاشتن اسلحه کمری که به همراه داشت به روی شقیقه مأمور او را تهدید می‌کند.
با توجه به بررسی‌های صورت گرفته خبر مذکور به شدت تکذیب می‌شود وصحت ندارد.
در این اطلاعیه از سوی پلیس فتا استان کهکیلویه وبویراحمد تاکید شده است: رسانه‌ها از انعکاس اخبار بحث برانگیز که از صحت وسقم آن مطلع نیستند و از منابع رسمی اعلام نشده و باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی در جامعه می‌شود و حتی از اشتراک گذاشتن آن اخبار در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بهزیستی استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بهزیستی استان به صورت سرزده بازدید کرد.

محمدعلی احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دقایق اولیه صبح به صورت سرزده از سازمان بهزیستی استان بازدید کرد.

وی در دیدار با کارکنان سازمان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و تأکید بر کار ارزشمند و خطیر کارکنان سازمان بهزیستی با معلولین و جامعه هدف عنوان کرد: که خدمت به معلولین و آسیب دیدگان عین عبادت است و نصیب هر کس نخواهد شد.

احمدی افزود: با مقام عالی وزارت دکتر ربیعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دکتر محسنی بند پی رایزنی خواهیم کرد تا بتوانیم بودجه‌های بیشتری به سازمان بهزیستی استان اختصاص داده شود.

 وی تصریح کرد: در وقت مناسب از مراکز تحت نظارت سازمان بازدید و در نشست‌های تخصصی کارشناسان این سازمان شرکت خواه کرد.

 
آغاز پروژه آزادسازی حریم خط انتقال آب ایستگاه چشمه سیاه دهدشت
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه آزادسازی حریم خط انتقال آب ایستگاه چشمه سیاه دهدشت خبر داد.
مسعود مرادیان صبح امروز از پروژه آزادسازی حریم خط انتقال ایستگاه چشمه سیاه دهدشت بازدید کرد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن بیش از ۴ کیلومتر از این خط انتقال در مزارع حاشیه شهر چرام از ایستگاه چشمه سیاه تا دمدره، این پروژه در هفته جاری آغاز شد.
وی عنوان کرد: به لحاظ فنی و برای حفاظت از خطوط انتقال، کشاورزی و ساخت و ساز روی خطوط انتقال و در حریم عبور خطوط انتقال ممنوع است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت آبفای شهر در زمان احداث این خط انتقال نسبت به خریداری اراضی موجود در مسیر این خط انتقال اقدام کرده است، بیان کرد: برخی معارضات نیز در این زمینه وجود دارد که با همکاری واحد حقوقی و دفتر فنی آبفای استان در صددر برطرف کردن آنها هستیم.
مرادیان نسبت کشاورزی و ساخت و ساز در مسیر خطوط انتقال آب هشدار داد و گفت: با توجه به مشکلات و خطراتی که این کار برای خطوط انتقال به همراه دارد با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان/بسیج نقش مهمی در محرویت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان دارد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان است.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندهان و اقشار مختلف بسیج با آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
در این نشست سردار یدالله بوعلی با گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه در دنیا و در هر جایی که نیاز بوده ورود پیدا کرده است و با سرافرازی و سربلندی از ماموریت‌های خود بیرون آمده است و ابایی از این حضور ندارد.
فرمانده سپاه فتح در ادامه گفت: سپاه تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بوده و با اتکا به خداوند و فرماندهی رهبر معظم انقلاب سرافرازانه در میادین دفاع از اسلام و مستضعفان جهان حضور پیدا می‌کند.
وی به آزادی شهر بوکمال سوریه اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم گام بزرگی برای آزادسازی کشور سوریه بود که از وجود داعش پاکسازی شود.
فرمانده سپاه فتح با بیان این که سپاه ریشه در ولایت دارد افزود: در جبهه دفاع از اسلام و مسلمانان حضور فعال دارد و نقش آفرینی می‌کند.
وی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال و با نشاط دارد از جمله در جبهه‌های داخلی و همچنین دفاع از حرم و توانسته در ماموریت‌های خود موفق عمل کند.
فرمانده سپاه فتح به خدمات و فعالیت‌های سپاه در زمینه کمک به مناطق محروم و سایر اقدامات از جمله در اشتغال‌زایی و اقدامات فرهنگی اشاره کرد و افزود: بسیج استان هم در این زمینه اقدامات مهمی انجام داده است.
فرمانده سپاه فتح به کنگره شهدای استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بسیج در برگزاری این برنامه مهم و ملی نقش برجسته‌ای را ایفا کرد.
وی گفت: بسیج استان امسال نیز در پیاده روی اربعین حسینی و خدمات‌رسانی به زایران در موکب‌ها نقش برجسته‌ای در این ۲۶ موکب در داخل مرزها و در کشور عراق داشت.
وی به زلزله کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: در زلزله کرمانشاه هم بسیجیان ما دست به کار شدند و به کمک آمدند و نقش بارزی در کمک به زلزله زدگان داشتند.
بوعلی بیان کرد: اکنون ۵۱ کامیون کمک‌های مردم استان به کرمانشاه ارسال شده و نشان می‌دهد که مردم استان در مواقع لزوم نهایت همکاری را با هموطنان خود دارند.
وی از بازسازی ۶ روستای سرپل ذهاب توسط استان یاد کرد و گفت: استان مسوول است که به این ۶ روستا خدمات رسانی کرده و به مردم آن‌ها کمک کند.
بوعلی خاطرنشان کرد: این استان جز ۵ استان کشور است که در خدمات‌رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه جهادی عمل کرد و به موقع در منطقه حضور یافت.

 
همه پیامبران و یاران اولیه آن‌ها بسیجی بوده اند/آل‌سعود ریشه یهودی دارند/نقش سپاه و بسیج در ریشه‌کنی تروریسم
امام جمعه شهر یاسوج گفت: آل‌سعود ریشه یهودی دارند.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج و آغاز این هفته و در دیدار با فرماندهان سپاه فتح و مسوولان اقشار مختلف بسیج با بیان این که همه پیامبران و یاران اولیه آن‌ها بسیجی بوده‌اند اظهار کرد: آن‌ها در راه حمایت و حفاظت از دین سر از پا نمی‌شناختند.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این بسیجیان در همه دوران‌ها بی‌نام و نشان بوده‌‌اند و برای دین و کشور خود ایثارگری کرده‌اند و اکنون نیز ملت ایران یکپارچه روحیه بسیجی دارند.
حسینی با اشاره به این که بسیج در هر میدانی حاضر بوده است افزود: در طول انقلاب هم هر جا امام و رهبری معظم انقلاب دستور داده‌اند بسیج در میدان حاضر شده و به وظیفه خود عمل کرده است.
وی به نقشه‌های دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: هر چه توطئه کردند و نقشه کشیدند و تحریک کردند اما چون ملت ما روحیه بسیجی داشت شکست خوردند.
وی به سرمایه‌گذاری‌های دشمنان جمهوری اسلامی برای نابودی این شجره طیبه اشاره کرد و گفت: در رأس همه آن‌ها رژیم غاصب صهیونیستی و آل‌سعود خائن بوده‌اند که این خاندان هم در اصل رگ و ریشه یهودی دارند.
امام جمعه شهر یاسوج به دشمنی‌های آمریکا هم اشاره کرد و گفت: آن‌ها بهترین و بیشترین تسلیحات نظامی را می‌سازند اما چیزی که تاکنون نتوانسته‌اند بسازند انسان با ایمان بوده است.
وی به پیروزی‌ها در عراق و سوریه و شکست و پاکسازی تروریست‌های داعش در این دو کشور هم اشاره کرد و گفت: مردم و سپاه و بسیج ایران در شکست دادن این تروریست‌ها نقش داشتند.
 
شکست گچساران در اولین دیدار خود در جام باشگاه‌های هندبال آسیا
تیم نفت و گاز گچساران ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده قطر شکست خورد.
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا امروز (دوشنبه) با دیدار تیم هندبال نفت و گاز گچساران و الدحیل قطر آغاز شد.
نماینده ایران در نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ مغلوب الدحیل شد. الدحیل قطر در پایان این بازی با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ به پیروزی رسید.
در ادامه این رقابت‌ها تیم نفت و گاز گچساران، دوم آذرماه به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.
بیستمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ۲۹ آبان تا ۹ آذر ماه به میزبانی هند برگزار می‌شود.
 
تیم رول بال اسکیت بانوان کهگیلویه وبویراحمدبه قزوین اعزام شد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم رول بال اسکیت بانوان این استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور عازم استان قزوین در شهر تاکستان شد.
سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: رقابت های کشوری اسکیت بانوان کشور با حضور ۱۲ تیم از ۲۹ آبان لغایت ۳ آذرماه سال جاری به میزبانی استان قزوین در شهر تاکستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: این چهارمین دوره مسابقات رول بال اسکیت بانوان کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم رول بال اسکیت بانوان این استان در سه دوره قبلی این رقابت‌ها ۲ مقام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی کسب کرده است.
علوی عنوان کرد: ازمجموع بازیکنان تیم رول بال اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد چهار نفر آن ها از جمله نجمه عبدالله پور، مهنازآشتیانی، شیوا دانشمند و ویدا پیره عضو تیم ملی رول بال اسکیت بانوان کشور هستند.
وی تصریح کرد: در تیم اعزامی رول بال اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد سیده نجمه عبدالله پور، مهناز آشتیانی، شیوا دانشمند، ویدا پیره، الهه حسین پور، زهره حیدر زاده، مهدیه محمودی‌نیا، مارال ایرانی پور، مارال یوسفی، صدیقه جهان آرا، صبا صفاری، نیلوفر خواجوی حضور دارند.
حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1