تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۹۳۳۶۱

خط و نشان آخر فرماندار دنا برای مدیران پروازی / شروع به فعالیت امور عشایر دنا در آینده نزدیک

۱
۰
کبنا ؛فرماندار دنا در جلسه شورای ادارای که با حضور مسئولین ادارات شهرستان دنا برگزار گردید خبر از راه اندازی حوزه امور عشایر در شهرستان دنا داد و گفت:مقدمات اصلی برای فعالیت امور عشایر در شهرستان دنا صورت گرفته است و در آینده بسیار نزدیک شاهد فعالیت امور عشایر در شهرستان دنا می باشیم.
به گزارش خبرنگار کبنا در سی سخت،بهشتی روی افزود:مقدمات اصلی برای شروع به کار امور عشایر در شهرستان دنا با استقرار آن در ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان دنا صورت گرفته است و از آنجا که نیازمند یک ردیف سازمانی و مجوز کشوری می باشد، این مورد نیز در حال برسی است که با تعیین و تکلیف آن،امور عشایر در شهرستان دنا شروع به فعالیت خواهد کرد.
فرماندار شهرستان دنا از مدیران پروازی شهرستان دنا انتقاد کرد وافزود: متاسفانه بسیاری از مدیران در بخشها برخلاف مصوبه دولت محل کار خود مستقر نیستند و عدم استقرار مدیر در شهرستان محل کار خود را خلاف این مصوبه دانست.
رئیس شورای تأمین شهرستان دنا با تاکید بر این که همه مدیران باید تکلیف خود را برای استقرار در شهر محل کار خود مشخص کنند گفت:این جلسه، آخرین جلسه ای هست که به مدیران شهرستان دنا فرصت داده می شود که تکلیف خود را جهت ماندن یا نماندن در شهر محل کار خود مشخص کنند.
بهشتی روی اقدامات صورت گرفته در بخش اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:لازم است  تمامی دستگاه های متولی در خصوص آموزش کارآموزان جهت برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف اقدامات لازم را انجام بدهند.
فرماندار دنا در پایان به احداث شهرک صنعتی و کشاورزی در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: از آنجا که یکی از دغدغه های فرمانداری دنا در حوزه اشتغال جوانان و تحصیل کنندگان شهرستان می باشد اقدام به مطالعه در باب احداث یک شهرک صنعتی و کشاورزی در شهرستان دنا صورت گرفته شد که تا کنون برای احداث این شهرک سه زمین مورد مطالعه قرار گرفته است.
بهشتی روی افزود:با احداث این شهرک صنعتی و کشاورزی اجازه فعالیت کارآفرینان و متقاضیان در بخش های سرد خانه ای،محصولات گلخانه ای و شیلات داده خواهد شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار حالا فرض کن باربد وتیموری پروازی هم نباشند ایا کاری ازشون بر میاد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1