تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۹۳۳۵۷

اصلاح ۱۲۰۰ متر شبکه توزیع آب در شهر دوگنبدان/واگذاری ۲۸۰ فقره انشعاب فاضلاب

۱
۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد سیدبهنام پاد مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان عصر امروز در بازدید از پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر دوگنبدان اظهار کرد: طی ماه جاری تعداد  ۲۸۰فقره انشعاب فاضلاب به مشترکین آبفای دوگنبدان واگذار شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: طی همین مدت بیش از ۸۰ فقره انشعاب  آب نیز در سطح شهر دوگنبدان واگذار و نصب گردیده است.
پاد از  اصلاح بیش از ۱۲۰۰ متر شبکه توزیع آب در سطح شهر  دوگنبدان در ماه جاری خبر داد و گفت: طی همین مدت بیش از ۱۴۰ فقره کنتر خراب تعویض شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان  از تلاش برای انجام تعهدات این اداره در خصوص ترمیم حفاری معابر  سخن به میان آورد و تصریح کرد:  آبفای دوگنبدان تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار برده است.
پاد از تسریع در اجرای پروژه‌ها و افزایش خدمات‌دهی به مشترکین آب و فاضلاب دوگنبدان در  سال‌های اخیر  خبر داد و گفت: خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی آبفای دوگنبدان  قابل لمس است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
به برکت اداره آب تمام کوچه های شهر خصوصا ۱۰۸دستگاه سپاه همه چشمه سار شده،جناب آقای پاد اگر می خوای کار کنی همین لوله های سوراخ و شکسته شده رو تعمیر کن بقیه کاراتون پیشکش.هر جا رو تعمیر می کنید هنوز نرفته دوباره اب میده.هرچند هرچه شهرداری آسفالت میکنه شما خرابش میکنید
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
1