تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۹۳۳۰۵

تقدیر مدیرعامل آبفای شهری استان از شهرداری یاسوج

۲
۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی‌‎نژاد صبح امروز در دیدار با شهردار یاسوج با اشاره به لزوم همکاری و هم‌افزایی  هرچه بیشتر دستگاه‌های  خدمات‌رسان در ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری در تسریع خدمات‌رسانی  و اجرای پروژه‌ها  موثر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به بالا بودن عمر  شبکه توزیع آب شهر یاسوج افزود: مشکلات ناشی از این موضوع و بازسازی شبکه فرسوده شهر یاسوج نیازمند همکاری هرچه بیشتر شهرداری است.
وی با تقدیر از رویکرد مثبت شهردار یاسوج در تعامل با آبفای شهری عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج انجام گرفته است و تلاش خواهد شد حفاری هایی که در این زمینه انجام می‌شود در کمترین زمان  و با رعایت استاندارههای فنی اصلاح شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه گردش کار و تعامل شهرداری و آبفای شهری نباید قطع شود، تصریح کرد: موفقیت شهرداری برای دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفای شهری نیز مهم و موثر خواهد بود و به همین جهت تلاش مجموعه آبفای شهری کمک به شهرداری در مسائل مشترک است.
لدنی نژاد با اشاره به اهمیت تعامل و کار گروهی در پیشیبرد امور و خدمات‌رسانی بیان کرد:  همه  مسئولان باید هنر کار کردن در کنار هم را بیاموزند و در این مسیر حرکت کنند.
*لزوم تشکیل کارگروه مشترک شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان
درادامه نیز نستهن مقدم صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم همکاری آبفای شهری و شهرداری یاسوج اظهار کرد: تعامل و همکاری مستمر با دستگاه‌های خدمات‌رسان یکی از وظائف شهرداری است.
شهردار یاسوج با بیان اینکه چالش‌های مشترک بین دو دستگاه شهرداری و آبفای یاسوج مشخص است، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید مد نظر باشد تسریع در بازسای و ترمیم حفاریها و کنده کاری‌ها است و البته  این موضوع تا کنون به خوبی صورت گرفته است.
وی بیان  کرد: تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان مهم‌ترین اصل در بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان است و  در این زمینه باید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شود.
شهردار یاسوج افزایش حاشیه نشینی در شهر یاسوج را به عنوان یکی از مضلات جدی یاد کرد و گفت:  ساماندهی و بهبود خدمات به حواشی شهرها با مدیریت دقیق و تقویت زیرساخت‌ها  صورت گیرد.
وی همچنین شفافیت در عملکرد و مسائل مشترک بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان را ضروری دانست و گفت: توجه جدی به مدل‌سازی شهری و وضعیت حاشیه نشینی در سطح شهرها  از جمله شهر یاسوج لازم است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
قارون اگر صحاب بی نه لدنی مدیر کل بی و نه مقدم شهردار بی
ضمنا جناب لدنی هنوز دو ماه از ابلاغ لدنی نگذشته ، این تعاملی که با شما داشته چی بوده
یا ابا صالح
Iran, Islamic Republic of
دکتر مقدم شهردار توانمند واگاه همچنین باشخصیت یکرو.
امیدوارم با حسن نیت و توانمندی‌های ارجمندشان شهر یاسوج را به جایگاه واقعی خود برساند
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1