تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۲۹۳۲۱۶

بازدید «عدل هاشمی‌پور» از پروژه افزایش ظرفیت گازرسانی دهدشت

۳
۰
کبنا ؛ 
عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از پروژه افزایش ظرفیت گازرسانی به شهر دهدشت و روستاهای اطراف بازدید کرد.
به گزارش کبنا، در این بازدید که رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان نیز حضور داشت رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه توضیحاتی راجع به این پروژه ارائه کرد.
مسلم اکوانیان به قدیمی بودن ایستگاه CGS شهر و کم بودن ظرفیتان اشاره کرد و گفت: ظرفیت قبلی این ایستگاه ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت بود که در فصل زمستان این مجموعه ایستگاه توان پاسخگویی ظرفیت شهر بصورت استاندارد را نداشت.
وی هدف از اجرای این پروژه را ایمن و استاندارد سازی و بودار کردن همه گاز مصرفی ناحیه عنوان کرد و اظهار داشت: در این پروژه کار تعویض ایستگاه CGS اصلی شهر با یک دستگاه جدید با ظرفیت ۳۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت و همچنین نصب یک دستگاه ادرایزر استاندارد و همچنین TBS جدید با ظرفیت ۲۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت انجام شد.
اکوانیان در ادامه توضیحات خود اضافه کرد: بخش سویل این کار با مبلغ بالغ بر دو میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است و اجرای حدود ۳۰۰ متر خط ۸ اینچ و شیرالات مربوطه و همچنین نصب ایستگاه‌های ذکر شده توسط مجموعه شرکت گاز ناحیه در حال انجام است که با پایان این پروژه ظرفیت ایستگاه گاز شهرستان تا بیست سال آینده جوابگو خواهد بود
رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه با تقدیر از همراهی دستگاه‌های مختلف شهرستان در اجرای این پروژه مهم گفت: پرسنل شرکت گاز شهرستان به صورت شبانه روزی و با تلاش خستگی ناپذیر این پروژه را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رساندند و در این پروژه بسیاری از هزینه‌های غیر ضرور نیز حذف شدند و کار با کمترین هزینه به سرانجام رسید.
در این بازدید هاشمی پور ضمن خسته نباشید به مدیر و پرسنل شرکت گاز کهگیلویه از تلاش‌های صورت گرفته در دوران مدیریت جدید این شهرستان تقدیر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر65
Romania
حاجی جان فکری کن که کهگیلویه رو به کما بردی
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
شیر نر
كريم
Iran, Islamic Republic of
خدا و عدل .
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1