تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۹۳۱۱۹

برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان باشت تشریح شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه باشت برنامه های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا از باشت، سرهنگ سیدعلی رضازاده در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تسلیت ایام حرن و اندوم شهادت امام رضا «ع» و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری « بسیج مظهر مردم سالاری دینی » برگزار می شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج متن ملت است و حضور بسیج یعنی حضور آحاد مردم در همه صحنه ها و بسیج مظهر مردم سالاری دینی است چرا که همه مردم ما بسیجی هستند.
سرهنگ رضازاده با بیان اینکه بسیج در میان همه اقشار جامعه حضور دارد، ادامه داد: در جاهایی که احساس شود انقلاب و نظام نیازمند کمک و ترتیب و پیشرفت است بسیج حاضر بوده و در هر نقطه ای که حضور بسیج نیاز باشد با قدرت حضور پیدا می کند.
وی با اشاره به حضور بسیج در صحنه های مختلف سیاسی و اقتصادی کشور، ابراز داشت: در عرصه دفاع مقدس در طول ۸ سال دفاع بسیجیان فداکاری های زیایدی انجام دادهو جمع کثیری از بسیجیان شهید، جانباز و آزاده هستند.
فرمانده سپاه ناحیه باشت به حضور بسیج در بعد از دوران دفاع مقدس نیز اشاره ای داشت و گفت: در این زمان هر جا که نیاز به حضور بسیج بود حاضر شده و به دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پرداخته است.
رضازاده افزود: دشمنان فتنه های زیادی برای این نظام تدارک دیدند که با حضور به موقع بسیج این فتنه ها در نطفه خفه شد.
وی یاری بسیج به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعیو همچنین در عرصه فرهنگی و القای تفکر بسیجی به اقصی نقاط دنیا را از دیگر اثرات بسیج دانست.
فرمانده سپاه ناحیه باشت ادامه داد: در عرصه فرهنگی، تفکر بسیجی تنها نسخه نجات بخش جامعه اسلامی است و اکنون نیز شلهد نفوذ تفکر بسیجی در بسیاری از مناطق دنیا هستیم و با الگوگیری از این مولود نظام و انقلاب در بسیاری از کشورها پایگاه های مقاومت بسیج مردمی تشکیل شده است.
رضازاده با اشاره به فرموده امام خمینی «ره» که بسیج سنگرهای کلیدی جهان را یکی یکی فتح می کند، ادامه داد: در کشورهایی مانند عراق، سوریه، یمن و افغانستان و در هر جایی که تفکر بسیجی نفوذ کرده مجهزترین دشمنان اسلام را از پای درآورده است.
وی حضور بسیج در عرصه سیاست های اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به جامعه را نیز پررنگ و مؤثر دانست و افزود: بدون تفکر بسیجی نمی توان پیشرفتی برای جامعه متصور بود.
رضازاده تصریح کرد: انکار بسیج به معنای انکار بزرگترین ضرورت مصلحت جامعه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج نیروی آماده انقلاب برای همه میدان ها است.
فرمانده سپاه ناحیه باشت در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه های هفته بسیج در ۵۰ محور برگزار می شود که از مهمترین این برنامه ها می توان به اعزام کاروان دانش آموزان بسیجی به راهیان نور، اعزام ۸۰ نفر از بظسیجیان جهت خدمترسانی و بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور، ارسال کمک های مردمی و ارسال آنها به مناطق زلزله زده، افتتاح ۷ پایگاه بسیج جدیدالاحداث در شهرستان، افتتاح طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی اشاره کرد.
رضا زاده پخش فیلم های دفاع مقدس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، شروع به کار کشت های امنیتی محله محور، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه و علمای شهرستان، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و حوزه ای و شهدای آبروی محله ، برگزاری مسابقات مقاله نویسی، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی – محلی، برپایی نمایشگاه بسیج در مدارس، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه های صلواتی، عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه با لباس مصوب، سخنرانی فرمانده ناحیه قبل از خطبه های نماز جمعه و نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته برشمرد.
وی حسن ختام برنامه های ویژه هفته بسیج را برگزاری همایش شکوه مقاومت در ۵ آذر و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان باشت اعلام کرد و افزود: این همایش با حضور پرشور بسیجیان شهرستان باشت برگزار می شود.
 

--------------------------
خبر از فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1