تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۹۲۹۱۹

سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۰
کبنا ؛سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با تمهیدات به عمل آمده و طی مراحل قانونی مربوطه، دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود و این خبرگزاری به طور رسمی کار خود را در استان آغاز می‌کند.

وی رسالت خبرگزاری دفاع مقدس را معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به مسئولان عنوان کرد و افزود: خبرگزاری دفاع مقدس با انتشار مطالب و اخبار تخصصی در حوزه ایثار و شهادت، هدف بزرگی را دنبال می‌کند.
آسمند با اشاره به روند رو به‌ رشد فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس در استان، گفت: این دفتر می‌تواند مرجع موثق و مستندی برای پوشش و انتشار رویدادهای مرتبط با فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در سطح استان باشد و از این طریق رسالت خود را در راستای تنویر افکار عمومی انجام می‌دهد.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگی این خبرگزاری در مدتی که به صورت غیررسمی در استان فعالیت داشت، جزء ۱۰ نمایندگی برتر در بین دفاتر خبرگزاری‌ دفاع مقدس کشور قرار گرفت.
سرهنگ آسمند بیان کرد: مطابق با ارزیابی کمی و کیفی انجام شده از عملکرد دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس، دفتر نمایندگی این خبرگزاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۲۲ در زمستان ۱۳۹۵ به رتبه ۹ در بهار ۱۳۹۶ در بین استان‌های کشور ارتقاء یافت.
وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح می‌شود، ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح این دفتر، شاهد فعالیت هر چه بیشتر این خبرگزاری در سطح استان باشیم.
بر پایه این گزارش، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، «مرضیه جوشن» به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1