تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۲۹۲۸۹۲

شفاف‌سازی مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استخدام نیروها / قدردانی بازرسی از این مدیرکل

۸
۰
کبنا ؛مدیرکل بازرس، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص بکارگیری نیرو قابل تحسین است.
 
 
محمود مومن نسب در پاسخ به سئوال این پایگاه خبری در خصوص جذب نیرو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: بر اساس اعلام رسمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به استناد مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای قوانین مترتب بر مدیریت خدمات کشوری و برنامه پنج ساله ششم توسعه و شیوه نامه مربوط، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نظر دارد، در راستای تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز مراکز فرهنگی هنری دارای کمبود نیروی خود در سال ۱۳۹۷ از افراد علاقه مند و فعال در زمینه مربی فرهنگی، مربی هنری و نیروی خدماتی، شامل راننده، پیش خدمت و نگهبان براساس قانون کار و در قالب نیروهای شرکتی دعوت به همکاری نماید.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی عمومی و عادلانه از طریق مصاحبه، انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار، تاکید نمود تا دستگاه متولی و برگزاری آزمون برنامه ریزی، هماهنگی و اعمال تمهید قانونی جهت اجرای مطلوب آزمون در چارچوب دقیق قوانین و مقررات جاری صورت گیرد.
مومن نسب با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به روزنامه امید مردم منتشره در ۲۷ آبان ۱۳۹۶، سال یازدهم به شماره ۲۲۱۴ صفحه ۴ و یا سایت همین روزنامه از اطلاعات آزمون مطلع شوند، افزود: متقاضیان واجد شرایط حداکثر تا تاریخ ۶ آذر ۹۶ مدارک مورد نیاز را به آدرس مقرر تحویل و رسید اخذ نمایند
مدیرکل بازرس، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ایاب  و ذهاب اضافی، پیشنهاد شد در کانون پرورش فکری شهرستان ها مراحل تشکیل پرونده متقاضیان اعم از تنظیم، رفع نقص و ... انجام و پس از نهایی شدن به استان (کانون) ارسال گردد.
مومن نسب، در پایان با تشکر و قدردانی از روش اصولی و پسندیده و شفاف جناب آقای عیسی گرجی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از سایر مدیران خواست به منظور جلوگیری از شائبه های احتمالی و ضرورت اعتمادسازی بین مردم، تمامی مجوزها و آگهی های استخدام و جذب خود را تحت پوشش الزامات قانونی قرار داده و از هرگونه جذب و بکارگیری نیرو که قانون، اعتماد عمومی و عملکرد مدیران را زیر سئوال ببرد، خودداری ورزند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از استخدام ۱۳ نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز تابعه خود در سراسر این استان خبرداده است.

استخدام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
در آگهی جذب نیروی موردنیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید شده که مدارک متقاضیان بایستی تا روز ششم آذرماه جاری (۱۳۹۶/۹/۶) به آدرس‌میدان راهنمایی یاسوج، پشت بانک‌ملی شعبه میدان‌معلم، دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تحویل داده شود.
شرایط سنی برای حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۳۰ سال تمام برای مشاغل خدماتی با مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر ۳۵ سال تمام برای مشاغل با مدرک کارشناسی و بالاتر الزامی عنوان شده است.
مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.
در این اطلاعیه تاکید شده صرفا از افراد بومی ثبت نام بعمل خواهد آمد و چنانچه در هر مرحله خلاف این موضوع اثبات شود فرایند ثبت نام لغو و از اشتغال ایشان جلوگیری خواهد شد.
عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد کار در سایر سازمان ها و شرکت ها به هنگام انعقاد قرارداد و شروع کار الزامی است.
انجام خدمت سربازی و یا سوابق کاری و هرمورد دیگری تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب افزوده نمی شود.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر از دیگر شرایط احراز صلاحیت پذیرفته شدگان خواهد بود.
مربی ادبی باید دارای مدارک کارشناسی و یا بالاتر از آن در رشته‌هایی با گرایش ادبی بوده و پیشخدمت نیز باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد باشد.
در بخش استخدامی نگهبان و راننده نیز داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد نیاز است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۲۲۳۰۴۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - امور اداری تماس برقرار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقیقت
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیران باید نحوه استخدام راازجهادکشاورزی یادبگیرند کاملاً سیاسی وخانوادگی خدایی بایدبهگوهرگانی و ویسی جایزه داد
سرباز
Iran, Islamic Republic of
سلام . بنده سرباز هستم دوماه دیگر به امید خدا خدمتم تمام است . آیا من هم میتوانم ثبتنام کنم؟ همچنین مدرک کارشناسی عمران دارم و متاهل هستم .
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
این ها همه اش..، رو گرفته الان مشغول کار هستن. اگه مایل بودید اسامی اونها رو اعلام می کنم تا بعد از آزمون مشخص بشه چ..
کانون
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه..تشریف بیا کانون ببین چند .. گرفته شده . این چند تا. از استاندار جدید است .
مادوان
Iran, Islamic Republic of
جناب.، کجای کاری؟؟ ایشون ۶ .. گرفته، که ۲ ساله مشغول اند..الان دگه فشارهایی بهش اوردند، مجبور شد که آگهی بزنه..
م..، چرا بی جهت حرف میزنید، باید پاسخگوی این حرف باشی، هم این دنیا و هم آن دنیا
زبان تند
Romania
تکلیف ایثارگران و مدرک تحصیلی آنها و شرط سنی آنها و سهمیه ۲۵ درصدی آنها چه میشود ۰
نامله
Iran, Islamic Republic of
این آقای .. چرا تو همه چی دخالت میکنه ..مگه مدرکش پولی نیست .جناب استاندار یه ادمی که هم سواد وهم اطلاعات عمومی داشته باشه ..... مشکلات خودشو جمع وجور کنه .....خخخخخخخخخ استان مسخره با این مسعولانش....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگن و قانونی است چرا خودشون ازمون برگزار می کنند چون تنها متولی برگزاری ازمون های استخدامی سازمان سنجش کشور است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1