تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۹۲۸۹۰

ضرورت رعایت ایمنی در اجرای پروژه‌های عمرانی

۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت دفتر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فلاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای ضوابط ایمنی در کارگاه ها و پروزه های اجرایی آب و فاضلاب اظهار کرد: اجرای پروزه های عمرانی شامل مراحل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات، ابزار و مصالح گوناگون سر و کار دارند.
عبدلحسین گشتاسب افزود:  این ویژگی‌ها امکان وقوع حوادث را برای نیروی انسانی افزایش می‌دهد به همین جهت  محافظت از نیر‌وی انسانی در قبال حوادث ناشی از کار، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌.
وی با بیان اینکه  از این رو باید ابزار و ماشین آلات به طور مستمر، مورد بازرسی کامل قرار گرفته و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود تصریح کرد: در بکارگیری ماشین‌ها نیز باید از افراد با تجربه استفاده شود.
برای تأمین ایمنی کارگاه‌ها . پروزه های عمرانی ، باید همه کارها با برنامه ریزی و رعایت اصول فنی انجام گرفته و تدابیر لازم برای مقابله با خطرات ناشی از کار فراهم شود.
مدیر دفتر ایمنی و بهداشت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در تجهیز کارگاه باید تمامی عوامل، وسایل و نیروی انسانی مورد نیاز برای حفاظت افراد، محل کارگاه، تجهیزات و ماشین آلات در مقابل عوامل اقلیمی، حریق، جانوران و غیره فراهم شده باشد.
گشتاسب یادآورشد: در این راستا باید تسهیلات مورد نیاز برای سکونت، تهیه مواد غذایی، آب آشامیدنی سالم، وسایل بهداشتی و سایر سرویس‌های لازم فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کارگاهی باید طوری باشد که هنگام کار یا تخلیه مصالح، مزا‌حمتی برای همسایگان و سایرین ایجاد نشود و از انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1