تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۲۹۲۷۵۱

کسب مقام سوم کشوری تیم هندبال جوانان دهدشت/ دعوت از بازیکن نونهال دهدشتی به تیم ملی

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز گفت: تیم نونهالان موفق به کسب مقام استان و مقام اول منطقه ۷ شدند، همچنین یکی از بازیکنان نونهال نیز به تیم ملی دعوت شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، عصر امروز نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل و سرمربی باشگاه فرازبام خائیز در اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برگزار شد.
پارسایی به تشریح فعالیت‌های مجموعه هندبال فرازبام خائیز پرداخت، و اظهار کرد: هدف از ایجاد تیم هندبال فراز بام خائیز، تشکیل یک تیم بود که ۴۰ درصد نیروی آن بومی باشد تا بتواند در لیگ برتر ایران حضورداشته باشد.
وی بابیان اینکه نزدیک ۴ سال است که هندبال را به‌صورت آموزشی و حرفه‌ای در سطح شهرستان کهگیلویه آغاز کردیم، بیان کرد: در بحث سخت‌افزاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کمال همکاری با باشگاه فراز بام را داشتند، سالن‌هایی را در اختیار تیم قرار داده‌اند، و همچنین در استاندارسازی و مقاوم‌سازی سخت‌افزاری نیز اقداماتی صورت گرفته که طی ۴ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز افزود: ازآنجایی‌که هندبال یک ورزش نو در شهرستان بود، و به جایگاه حرفه‌ای خود نرسیده بود، سعی شد برای حرفه‌ای و بازیکن سازی از «مهدی رهبری» که خود چهره شناخته‌شده، در هندبال ایران و آسیا هستند، به‌عنوان مربی استفاده شود.
پارسایی گفت: در هندبال شهرستان رده سنی ۹ تا ۱۱ سال فرزانگان و فرشتگان، رده سنی خردسالان ۱۱ تا ۱۳ سال، رده سنی نونهالان ۱۴ تا ۱۵ سال و رده سنی نوجوانان و جوانان تاکنون موفق به کسب مقامات استانی، منطقه‌ای و کشوری شده است.
وی تصریح کرد: در رده سنی فرزانگان و فرشتگان ۵۰ بازیکن آموزش‌دیده حضور دارد.
وی بابیان اینکه در خردسالان نیز ۲۰ بازیکن داریم که آموزش‌های اصولی و اولیه هندبال رو دیدند، گفت: این تیم برای اولین بار در تاریخ شهرستان کهگیلویه موفق به کسب مقام دوم کشوری از بین ۳۳ استان کشور شد، همچنین در استان فارس نیز مقام اول ابتدایی مدارس رو کسب کردند، و موفق به کسب مقام اول استانی شدند.
وی اضافه کرد: کمتر از یک ماه تنها استانی بودیم، که ۲ تیم در رده سنی خردسالان به منطقه ۷ اعزام کردیم، و موفق به کسب مقام اول و سوم منطقه ۷ شدیم.
پارسایی بیان داشت: در رده سنی نونهالان نیز ۲۰ بازیکن آموزش‌دیده داریم، که موفق به کسب مقام استان و مقام اول منطقه ۷ شدند، همچنین یکی از بازیکنان نونهال نیز به تیم ملی دعوت شده است.
وی اظهار کرد: در رده نوجوانان نیز ۲۰ بازیکن آموزش‌دیده داریم که موفق به کسب مقام اول استان، مقام دوم منطقه ۷ و کسب سهمیه مرحله نهایی در کشور شدند.
مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز گفت: تیم جوانان هم برای اولین بار موفق به کسب مقام سوم کشوری در مسابقات باشگاه‌های آزاد کشور شدند.
وی افزود: کسب این موفقیت‌ها نتیجه همکاری و اعتماد آموزش پرورش، مدارس و پتانسیل‌هایی که اداره ورزش جوانان در اختیار تیم قراردادند است.
وی بابیان اینکه برای حضور در لیگ برتر ایران ۲ بازیکن از کشور سوریه جذب کردیم، گفت: مقدمات اعزام آن‌ها به ایران انجام‌شده تا در رده سنی نونهالان و نوجوانان و ترکیبی از چند بازیکن ایرانی بتوانیم تیمی داشته باشیم که برای اولین بار از شهرستان کهگیلویه در لیگ برتر ایران حضورداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد زحمتکش هندبال استان مهندس پارسایی.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1