تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۲۹۲۶۷۳

نشست شورای شهر سی‌سخت با «زارعی»؛ از وعده نماینده بویراحمد تا احداث پارک بانوان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
 
صبح امروز اعضای شورای شهر و شهردار سی سخت با نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
این نشست که در شهر سی سخت برگزار گردید اعضای شورای شهر سی سخت و شهردار این شهر در پاره ای از مشکلات شهر و شهرداری سی سخت با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفتگو کردند.
از اصلی‌ترین مواردی که در این نشست عنوان گردید در خصوص تعرفه گاز بهای خانگی مناطق سردسیر استان بود که اعضای شورای سی سخت با عنوان اینکه این تعرفه شامل مناطق سردسیر استان کهگیلویه و بویر احمد می‌شود که بباید از ۱ مهر ماه هر سال تا پایان اردیبهشت ماه سال دیگر در فیش‌های گاز لحاظ گردد ولی اعمال آن در فیش‌های گاز از ۱ آذر تا ۳۰ اسفند ماه صورت گرفته است.

اعضای شورای شهر سی سخت با مطرح کردن این موضوع اظهار کردند: مناطق تحت پوشش این تعرفه در قبوض گاز دارای دو اقلیم ۲ و ۳ می‌باشد که شهرستان‌های بویر احمد و دنا دراین دو اقلیم محسوب می‌شوند و بنا بر اینکه در این دو شهرستان فصل سرما از ابتدای مهر ماه شروع و تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد ادامه دارد و مردم برای گرم کردن خانه‌های خود از مهر تا اردیبهشت بیشترین مصرف گاز را دارند لذا تعرفه گاز باید از ابتدای مهر ماه تا اواخر اردیبهشت ماه سال دیگر لحاظ گردد که این موضوع در حال حاضر از ابتدای آذر ماه تا اواخر اسفند در قبوض گاز لحاظ می‌شود.
 
در این نشست اعضای شورای شهر و شهردار سی سخت علاوه بر مطرح کردن برخی از مشکلات شهرداری سی سخت و پیگیری آن توسط نماینده مردم درباره منطقه گردشگری کوه گل سی سخت، دو بیمارستان شهرستان و احداث پارک بانوان در سی سخت مشورت کردند.
 
نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا نیز ضمن ابراز خرسندی از پیگیری‌های اعضای شورای سی سخت و شهردار این شهر در خصوص مطالبات مردم قول مساعد جهت برطرف کردن مساله تعرفه گاز بهای مناطق سردسیر دو شهرستان بویر احمد و دنا و سایر مطالبات شهرداری و شهر سی سخت را داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ای خدا
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت هیچی تو این وعده ها نیست. همت مردم سی سخت در ساختن شهر زیبا بالاترین سرمایه است
علی
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی خودتون را بردید زیر سوال ما در کل استان این یک شورا را بهترین شورای استان در نظر میگرفتیم اما با این کارتون همه را به شک انداختید بابا این اقای نماینده چه کاری ازش بر میاد که اون را اوردید تو شورا تو این پنج و شش سال برای خصوصا سی سخت ایشون چه کاری انجام داده که این وعده سرخرمنی وی دومی ان باشد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1