تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۲۹۲۶۶۷

توضیحات فرماندار دنا در خصوص کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه؛ از اسکان یک خانواده در سی‌سخت تا ارسال کمک‌های مردمی

۲
۰
کبنا ؛فرماندار دنا گفت:  فرمانداری دنا حاضر است یکی از خانواده‌های حادثه دیده را در شهرستان دنا تا زمان اسکان وی در خانه جدیدش اسکان دهد و تمامی مخارج آن خانواده را متقبل گردد.
به گزارش کبنا، عباس بهشتی روی در جمع مدیران شهرستان دنا، ضمن تسلیت ۲۸ صفر و حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه که در پی آن جمع زیادی از هم وطنان جان خویش را از دست دادنداظهار کرد: وقوع حادثه تلخ زلزله غرب کشور که سبب کشته شدن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه شد موجب تألم و تأثر عمیق در قلب همه ایرانیان نوعدوست گردید.
بهشتی روی افزود: کمک کردن و خدمات رسانی در شرایط فعلی مناطق زلزله زده از وظایف همه ما است و نباید از هیچ کاری در این باره دریغ گردد.
فرماندار دنا با تاکید بر اینکه در همان ابتدای وقوع حادثه دستور جمع آوری کمک‌های مردمی در شهرستان دنا را صادر کردم گفت: موقعیت زلزله زدگان کشورمان را تنها زمانی می‌توانیم درک کنیم که در محل حادثه در میان مردم حادثه دیده حضور داشته باشیم و این شرایط را در زمان وقوع زلزله بم در کرمان به خوبی حس کردم چون در آنجا حضور داشتم.
بهشتی روی افزود: حال که موقعیت حضور ما در میان مردم کرمانشاه و ایلام فراهم نمی‌شود پس باید با ارائه خدمات به بهترین وجه ممکن و جمع آوری کمک‌های مردمی و حتی کمک‌های مسئولین، حضور خود را برای مردم حادثه دیده زنده کنیم.
این مقام عالی دولت در شهرستان دنا به جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین مورد از کمک‌های مردمی در سطح شهرستان از طریق پایگاه‌های بسیج شهرستان دنا و هلال احمر دنا جمع آوری و برای مناطق زلزله زده ارسال گردیده است.
بهشتی روی تاکید کرد: همه مسئولین و مردم باید جهت کمک به مردم حادثه دیده کرمانشاه و ایلام احساس مسئولیت کرده و تا روزی که این مردم در خانه‌های جدید خود اسکان یابند باید مورد رسیدگی و کمک‌های مردمی قرار گیرند.
فرماندار دنا در پایان با اشاره به اینکه مردم کمک‌های خود را تنها به دو نهاد بسیج شهرستان دنا و هلال احمر دنا تحویل بدهند تاکید کرد: فرمانداری دنا حاضر است یکی از خانواده‌های حادثه دیده را در شهرستان دنا تا زمان اسکان وی در خانه جدیدش اسکان دهد و تمامی مخارج آن خانواده را متقبل گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Iran, Islamic Republic of
درود برشما فرماندار دلسوز وزحمت کش دنا جناب بهشتی
روزگار
Iran, Islamic Republic of
فقط غرور چیز خوبی نیست .. جهت اطلاع بعضیها ....

همه با دومتر کفن دنیا را ترک میکنند .حتی اگر پادشاه هم باشی ..
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1