تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۹۲۶۴۷

گلایه‌های شدید امام جمعه از مسوولان؛ کبگیان در سیاست‌زدگی می‌سوزد

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: جای تبریک باید به بخش کبگیان تسلیت گفت زیرا ۶سالی است که در قولهای مدیران متعدد کتاب خوانی چیتاب و کبگیان در سیاست‌زدگی مسؤولان ذی‌ربط می‌سوزد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ آبان۱۳۹۶ بخش کبگیـان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: رعایت تقوا با صبر در بلا و سرکوبی هوای نفس تکیه گاه قدرتمندی است که در گذر از پل آخرت به داد ما می‌رسد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه و سرپل ذهاب گفت: زلزله یک بلای طبیعی است که نازل می‌گردد و امتحانی است که بیش از بیست بار خدای رحمت در قرآن به آن اشاره و نگاه را نسبت به بلاهای طبیعی تبیین کرده است.
امام جمعه کبگیان با اشاره حوادث این زلزله‌ها گفت: اقدام سریع برای کاستن خسارات با اشاره تجربه قوی مسؤولان در زلزله‌های قبل می‌تواند کام تلخ مردم داغ دیده و خسارت دیده را نسبتا شیرین کند.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه زلزله زده گفت: مقایسه خود با همنوعانمان در مناطق زلزله زده، با اعلام جدید کارشناسان هواشناسی با درک حس انسان دوستانه می‌تواند دست ایثارمان را در کمک به همنوعانمان بازتر کند.
وی با اشاره به بی اخلاقی‌های عده ای به هر بهانه‌ای هر اتفاقی می‌افتد با حمله به مذهب از دین هزینه می‌کنند گفت: حرف کسانی که می‌گویند هزینه های محرم و صفر را بیاورید هزینه کرمانشاه کنید مهم نیست.
وی گفت: الان تصمیم گیری به موقع و درست با گذشت بالا در نوع دوستی که از ملت ما وجود دارد می‌تواند دهان یاوه گویان را ببندد.
وحدانی‌فر درباره توطئه جدید غربی عربی با محوریت عربستان گفت: نخست وزیر قانونی یک کشور را بردن و مجبور به استعفا کردن برای تروریست خواندن حزب الله نقشه دیگری از توطئه غرب با ساپورت دلارهای وهابیت ملعون است و تنها علت این برنامه ریزی ترس از پیشرفت روز افزون قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: جمع آوری ذخیره‌های آمونیاک رژیم صهیونیستی از حیفا، نشان از ترس از حزب‌الله و لبنان است که با استعفا دادن بالاجبار حریری بنام شهروند عربستانی بودن حریری و حکمیت بر لبنان خواهان تروریست خواندن حزب‌الله و تثبیت ماهیت نامشروع رژیم کودک کش اسرائیلند.
این خطیب جمعه با تسلیت شهادت امام رضا علیه‌السلام با تشکر از حماسه حضور ملت در اربعین داخل و خارج گفت: هر چه اسلام و شیعه دارد از قیام حسین بن علی است و اربعین نماد آرامش امنیت و اقتدار اسلام است که ما هر چه داریم امثال مردم عراق باید در طبق اخلاص بگذاریم و فدای حسین‌ابن علی کنیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: جای تبریک باید به بخش کبگیان تسلیت گفت زیرا ۶سالی است که در قولهای مدیران متعدد کتاب خوانی چیتاب و کبگیان در سیاست‌زدگی مسؤولان ذی‌ربط می‌سوزد.
وحدانی‌فر با تشکر از اهدا کننده زمین به ساخت کتابخانه در مرکز بخش گفت: آقایان مسؤول نگذارید باید و نبایدهای عدم ساخت کتابخانه در بخش را در تریبون نماز جمعه به مردم بگویم.
وی گفت: انبار کتابی را که بعنوان کتابخانه در اتاقهای سه در چهار محبوس کرده‌اید حاصل سیاست بازیهایی است که به فرهنگ کتاب هم رسوخ کرده و بدانید طاقت مردم ۸۶ شهیدی بخش کبگیان حدی دارد و آیا چیتاب با بقیه بخشهای استان فرقی دارد؟.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
حالو موری چنه که کله پاچش چه بو؟
کل ایران اینطوریه وای و حال کبکی
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای وحدانی از مردم بخش مورد نظر سوال کنید خیلی پیگیری کردید تا از دنا جدا شوید حالا تحویل بگیرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1