تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۹۲۶۴۵

ظلم بزرگ در جاده قلعه‌رئیسی -دهدشت / نهادهای نظارتی ورود کنند

۰
کبنا ؛

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: با انتقاد از وضعیت راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی گفت: یک ظلم بزرگ است که مسوولان در جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی دارند که مقداری از این جاده را انجام می دهند ولی متاسفانه نیمه کاره رها می کنند و این یک ظلم و بی عدالتی بزرگ است که امیدواریم نهادهای نظارتی ورود کنند.


به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی با تسلیت ایام آخر ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به زلزله روزهای اخیر استان های غربی اشاره و عنوان کرد: لین روزها جمعی زیادی از امت ایران اسلامی ما در مناطق زلزله زده غرب در شرایط سخت و دارای مشکلات فراوانی هستند و ما برای جان باختگان این حادثه طبیعی طلب رحمت و مغفرت می کنیم و از همه نهادهایی که به صحنه آمدند تقدیر و تشکر می کنم و از همه مردم غیور می خواهم که به یاری مردم زلزله زده بیایند و کمک های خود را برای مردم این مناطق ارسال کنند.

صلواتی به عرصه منطقه ای اشاره و بیان کرد: دولت و رژیم وهابی و آل سعود هم نوکر و خادم استکبار است و تحولات اخیر منطقه بویژه در عراق و سوریه ناکام ماندن و جبهه استکبار در اجرای نقشه های مرموز و شوم خاورمیانه جدید که به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی ایران هراسی و شیعه هراسی و جنگ های نیابتی و شعله ور ساختن فتنه داعش و تکفیری ها بودند اکنون آمریکا و اسرائیل با محوریت رژیم آل سعود به دنبال توطئه گسترده تری در منطقه هستند و اتهامات واهی را به جمهوری اسلامی نسبت می دهند.

وی به راهپیمایی اربعین حسینی هم اشاره و خاطرنشان کرد: حرکت اربعین سیدالشهدا باعث بیداری کل عالم می شود و همه ملت ها را بیدار خواهد کرد و این بیداری خارچشم استکبار است لذا از گسترش حرکت اربعین ترسناک و عصبانی هستند و یا اخبارش را نشر نمی دهند و تحریف می کنند اما همگان بدانند مقدمه نابودی ۲۵ ساله اسرائیل حرکت اربعین حسینی است.

امام جمعه قلعه رئیسی به آغاز هفته بسیج اشاره و یادآور شد: هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در آحاد ملت بالاخص جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است و همه باید تلاش کنند این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب حفظ کنند و بسیج لشکر انقلاب و یک فرهنگ است معنی این فرهنگ یعنی پیشرو بودن در همه عرصه های اساسی زندگی است که از همه بسیجیان این منطقه و مسوولان بسیج اعم از برادران و خواهران به دلیل تلاش های شبانه روزی تقدیر و تشکر می کنم.

صلواتی در ادامه با تقدیر از حرکت جهادی در روند گازرسانی به چاروسا تاکید کرد: از حرکت جهادی در روند گازرسانی به منطقه چاروسا تقدیر و تشکر می کنم و از مدیرعامل گاز می خواهم که در اجرای روند لوله کشی در سطح شهر قلعه رئیسی هر چه سریع تر اقدام کند تا به فصل زمستان برخورد نکند.

وی با انتقاد از وضعیت راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی گفت: یک ظلم بزرگ است که مسوولان در جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی دارند که مقداری از این جاده را انجام می دهند ولی متاسفانه نیمه کاره رها می کنند و این یک ظلم و بی عدالتی بزرگ است که امیدواریم نهادهای نظارتی ورود کنند.

در پایان در مراسمی از مسوول کتابخانه عمومی چاروسا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1