تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۹۲۶۱۳

ارسال کمک‌های اهدایی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان به کرمانشاه+ تصاویر

۳
۰
کبنا ؛ 
دومین محموله کمک های اهدایی کارکنان و شرکت های تابعه وزارت نیرو  در استان کهگیلویه و بویراحمد به متازطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.
سیدعلی لدنی نژاد با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده بین شرکت های تابعه وزرات نیرو در استان، شامل شرکت آب و فاضلاب ، شرکت توزیع نیروی برق،  شرکت آب منطقه ای و شرکت آبفار  برای خرید و جمع آوری برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: این  کمکها شامل  ۵۴ هزار بطری یک و نیم لیتری آب معدنی، ۷۳۰ تخته پتو و زیر انداز، یک دستگاه تانکر آب رسان، خرما، شیر خشک، پوشاک و مواد بهداشتی هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای گذشته نیز چند محموله  شامل مواد خوراکی، بهداشتی و آب معدنی  از طرف شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
لدنی نزاد یادآور شد: علاوه بر این، مدیران دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان نیز به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان راهی  مناطق زلزله زده شدند.

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مدیران استانم
کمک کردن که ژست گرفتن نداره
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزیز پس کی میخای مدیران را تغییر بدهی؟ خسته ایم از این همه پارتی بازی و تبعیض. اینجا زلزله بی عدالتی ها چهارساله آمده و بنیان بسیاری از خانواده ها را از ریشه کنده است
یک هم استانی : هرمزگان
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به کار خوب کارکنان ومدیران در جمع آوری کمک برای زلزله زدگان ، انداختن عکس یادگاری مدیران محترم نیت آنان را در این امر مخدوش میکند در اخبار منتشره در اینخصوص مدیران مختلف از استاندار گرفته تا معاونین و مدیران بیشتر به ژستهای خبری توجه کرده اند تا ماهیت کار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1