تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۲۹۲۵۴۰

اعزام نخستین کاروان کمک‌های مردمی کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها به کرمانشاه / کیانی: واحدهای تولیدی سنگ تمام گذاشتند (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛نخستین محموله کمک‌های مردمی به عنوان گوشه ای از همدلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه تلاش می‌شود تا این محموله‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به شهرهای غربی استان کرمانشاه ارسال شود، گفت: این کمک‌ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.
کیانی گفت: بخش خصوصی، صنعتگران و کارخانه‌داران و واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت اتاق بازرگانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای اعزام به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع آوری کردند که این کمک‌ها در قالب ۷ کامیون که شامل انواع کنسرو، آب معدنی و البسه، شیر خشک، آرد و لوازم بهداشتی و ... تهیه شده است.
رئیس اتاق بازرگانی با قدردانی از همه صنعتگران و کارخانه‌داران و مدیران واحدهای تولیدی، اظهار کرد: این مجموعه صنعتی و تولیدی استان نشان دادند که در کنار کار تولید و اشتغال، نوع دوستی و انسان دوستی که برگرفته از فرهنگ غنی اسلام و سیره ائمه اطهار(علیهم الاسلام) است را به نمایش گذاشتند.
علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد  نیز در حاشیه این آئین، گفت: این کمک‌ها در قالب بیش از ۶۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین با ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال شامل: پوشاک، چادر، آب معدنی، پتو، کنسرو، دارو و تجهیزات پزشکی است.
احمدی با بیان اینکه اهتمام مردم نوع دوست استان و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و بخش خصوصی شایسته تقدیر است، اظهار داشت: مردم استان به موقع عمق فاجعه را درک کردند و با کمک‌ها و هدایای خود، به یاری زلزله زدگان شتافتند.
وی یادآور شد: مردم استان با این سخاوت خود، وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند همچون گذشته پا به پای سایر ملت ایران، انسان دوستی خود را ثابت کردند.
این مسئول اجرایی با بیان اینکه این هدایا تنها گوشه ای از کاروان بزرگی است که با همکاری و همدلی مردم استان به صورت منسجم به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می‌شود، گفت: در شهرستان‌های هشت گانه استان، کمک‌های مردمی در قالب کاروان‌های مشابه این کاروان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‌شود.
احمدی با بیان اینکه امکان دارد این حادثه در هر نطقه ای دیگر اتفاق بیافتد، عنوان کرد: باید با پیش بینی حوادث و برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه و همچنین استفاده از تجارب برخی مناطق زلزله زده، آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران در استان را داشته باشیم.
وی از اعزام یک تیم کارشناسی از استان برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: هدف از حضور این تیم، مستندسازی انواع خدمات رسانی، کمک‌های امدادی، آوار برداری و شیوه‌های مدیریت بحران در بازسازی مناطق زلزله زده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست‌های بعدی ستاد بحران استان، این مستندات بررسی و نقاط ضعف و قوت استان در راستای مقابله با بحران ارزیابی خواهد شد
داود رهزادی مدیرعامل شرکت برق استان نیز گفت: گروه های امداد رسانی شرکت برق و آب و فاضلاب همچنین تعدادی تانکر آبرسانی به همراه این محموله اعزام شدند تا بتوانند فعالیت های امدادی و خدماتی را در این مناطق انجام دهند.
مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان نیز از فعالیت گروه های بسیجی در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: ۵ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی طی روزهای اخیر توسط بسیجیان جمع آوری شده است.


نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار پسندیده ای بوده، احسنت بر مردم غیور کهگیلویه و بویر احمد
سلیمون
Iran, Islamic Republic of
ایگم خدایی ایقه آبلیمو سیچنشونه؟!
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند حاج جبار کیانی از همه مدیران چهارسال گذشته دولت تدبیر و امید فعالتره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کیانی کیه.همت و تلاش اقای دیودیده و همکارانش باعث شد صنعت به صحنه اید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کیانی دیگه کیه.همت و تلاش اقای دیودیده و همکارانش باعث شد صنعت به صحنه اید و سنگ تمام بزارد.
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1