تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۲۹۲۴۸۶

اعزام ۷ کامیون کمک‌های بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده

۰
کبنا ؛رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۷ کامیون کالای موردنیاز زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط بخش خصوصی در اتاق بازرگانی یاسوج جمع‌آوری شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده اظهار کرد: در پی کمک‌های مردمی و سایر اقشار جامعه، به زلزله‌زدگان غرب کشور و استان کرمانشاه، فعالین بخش خصوصی ازجمله صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، کسبه و همچنین کارکنان مجموعه بزرگ هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.
دیودیده بیان کرد: با توجه به جمع‌آوری کمک‌ها و ارسال محموله‌ها به چندین بخش در استان به‌صورت منسجم مشخص‌شده‌اند، مجدداً از همه فعالین بخش خصوصی استدعای کمک و مساعدت به هم‌وطنان خود را همان‌گونه که نشان داده‌اند داریم.
وی در ادامه ابراز داشت: نظر به اینکه کمک‌های فعالین بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی جمع‌آوری می‌شود، فعالین این بخش کمک‌های خود را تحویل این اتاق یا با دبیرخانه مدیریت بحران سازمان صنعت، معدن و تجارت هماهنگی لازم به عمل‌آورند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: تاکنون کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اتاق بازرگانی جهت ارسال اولین محموله توسط این بخش، تعداد ۷ کامیون شامل پتو، آب‌معدنی، کمپوت کنسرو، موکت و سایر مایحتاج، همراه با کاروان استان کهگیلویه وبویراحمد ارسال خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1