تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۲۹۲۴۰۸

انجمن تغذیه ایران در کهگیلویه و بویراحمد رسماً شروع به کار کرد/ هیئت مدیره مشخص شد/ رضایی رئیس انجمن شد

۱۸
۱
کبنا ؛ 
همایش یک روزه تغذیه دانان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار، و با انتخاب هیئت مدیره و رئیس انجمن تغذیه ایران در استان رسماً شروع به کار کرد.
 

این همایش در سالن EDC دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با حضور سرکار خانم دکتر برلیانت بزرگمهر دبیر و نماینده انجمن تغذیه ایران برگزار شد. دکتر صادقی رئیس نظام پزشکی، دکتر ملک زاده رئییس دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان، دکتر پورمحمودی مدیرگروه تغذیه، مهندس ملک پور مسئول واحد بهداشت خانواده استان، خانم بوستانی مدیر دفتر بهبود تغذیه مرکز بهداشت استان و مهندس کرمی مسئول واحد بهداشت محیط از دیگر مدعوین و حاضرین در جلسه بودند.
خانم داورپناه از متخصصین تغذیه استان در ابتدای جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این همایش، تشکیل این انجمن را گامی اساسی در راستای ارتقا سلامت در استان و نهادینه شدن جایگاه تغذیه در جامعه عنوان کرد.
وی در ادامه به لزوم جدیت در کار این انجمن اشاره نمود و بر تلاش مضاعف جهت اجرای برنامه‌های دقیق انجمن تغذیه به منظور کسب شاخص‌های مد نظر و اهدافی که در نهایت سلامتی را در جامعه به ارمغان خواهد داشت تاکید ویژه کزد.
رضایی مسئول برگزاری همایش در ادامه ضمن خیر مقدم به همه حاضرین، نقش تغذیه در دنیای امروز را بی بدیل توصیف کرده و به برخی تنگ نظری‌ها و نا آگاهی‌ها در این خصوص اشاره کرد.
وی با تاکید بر این نکته که عامل اصلی مرگ و میر در دنیای امروز مستقیم و غیر مستقیم با سبک زندگی و تغذیه ارتباط دارد به نقش پررنگ تغذیه در کاهش حداقل پنجاه درصد مرگ و میر در دنیای امروز اشاره کرد. رضایی رسالت اصلی انجمن تغذیه را انسجام اعضا، مطالبه گری، توانمندسازی جامعه و نهادینه کردن جایگاه تغذیه در بین عموم عنوان کرد.
صادقی رئیس نظام پزشکی نیز از دیگر سخنرانان جلسه بود. دکتر صادقی که با صحبت‌های خود نشان داد که دیدگاه مثبتی نسبت به آغاز به کار این انجمن در استان دارد، با توجه به اهمیت فراوان تغذیه در نظام سلامت جامعه، جهت برطرف شدن برخی مشکلات این رشته قول مساعد داد.
این پزشک متخصص کودکان در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل تغذیه در نظام پیشگیری از شروع به کار رسمی انجمن تغذیه در استان و استقبال تغذیه دانان از آن ابراز خوشحالی کرد.
در ادامه افشون استاد دانشگاه به نمایندگی از جامعه تغذیه استان کهگیلویه و بویراحمد پشت تریبون رفت. افشون نیز با اشاره به برخی مشکلات این رشته از ابعاد مختلف، راه برون رفت از برخی مشکلات را تلاش و اراده همگانی دانست.
 
وی علاوه بر نقش و جایگاه تغذیه در جامعه و اثر گذاری آن مجموعه فعالیت‌های انجمن تغذیه در استان را در صورتی مؤثر و مفید دانست که افراد فعال و پیگیر از ابعاد مختلف، بعنوان هیئت مدیره و اعضا اصلی انتخاب شوند.
در پایان نیز با رأی گیری افراد آقایان سید امین رضایی، اسفندیار افشون، رحمان وکیلی و خانم‌ها سیده هاجر داورپناه، محبوبه گنجی، زینب صدری و سیما زمانی بعنوان هیئت مدیره انجمن تغذیه ایران در استان به مدت دوسال انتخاب شدند.
در پایان نیز سید امین رضایی با انتخاب اعضا بعنوان رئیس انجمن تغذیه ایران در استان انتخاب شد. رضایی از فعالان فرهنگی، سیاسی و علمی استان است که پیش از این ریاست شورای صنفی، عضو اصلی شورای دانشجویی و عضو شورای ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیر مسئول ماهنامه باز باران، رئیس هیئت مؤسس انجمن علمی علوم پزشکی شیراز، قائم مقام تشکل اسلامی استان، عضو مرکزی کمیته تغذیه ورزشی استان فارس، نوسینده برتر جشنواره کتاب را در کارنامه خود دارد.
در تقسیم بندی سایر وظایف نیز داورپناه بعنوان نائب رئیس انجمن تغذیه، وکیلی به عنوان نماینده گروه رژیم شناسان، صدری بعنوان نماینده گروه آموزش و پژوهش، گنجی مسئول امور مالی، افشون نماینده گروه دانشجویان و فارغ تحصیلان و زمانی بعنوان مسئول روابط عمومی انجمن تغذیه استان انتخاب شدند.
انجمن تغذیه ایران دارای قدمت چندین ساله در نظام سلامت کشور بوده و با داشتن چند هزار عضود در کشور برنامه‌های مؤثر و بزرگی در زمینه توانمندسازی افراد، کارهای علمی و تحقیقاتی، سمینار و همایش‌های بین المللی، و کمک به نظام سلامت و اصلاح سبک زندگی در جامعه به انجام رسانده است.
در پایان همایش نیز از مجموعه فرهنگی گردشگری تخت طاووس ارائه دهنده غذاهای سالم و سنتی در پایتخت طبیعت یاسوج، بعنوان اسپانسر مالی برنامه و ترویج فرهنگ سلامت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف داره که هر کی بلند شده یه کارشناسی تغذیه گرفته و سر مردم را کلاه می زارن به اسم دکتر تغذیه ،و کار چربی سوزی با دستگاه هر نقطه بدن ۱۵۰هزار تومان و درآمد میلیونی که فقط چربی های قهوه ای زیر پوست از بین می ره با کلی عوارض ،و نظارت بر درمان هم که خواب هستن مثل همیشه ،و جز فریبکاری هیچ چیزی نیس ،لطفا به داد مردم برسید
ایمان پرویزی
Norway
درود به دوست عزیزم، جناب رضایی، الحق که شایستگی حضرتعالی همواره موجبات فخر وامید دوستان را فراهم مینماید، شایسته است به نیابت از ایل بزرگ چرام، کسب این جایگاه را تبریک عرض نموده، از دادار هستی، تحقق تمام آرزوهایت را خواهانم
بی بی حکیمه
Iran, Islamic Republic of
درود بر رضاییجوام فعال و همکار توانمندمان, ارزوی توفیق برای شما و مجموعه تغذیه استان
دکتر رضاپور
Iran, Islamic Republic of
دوست و همکار عزیزم, جناب اقای رضایی این انتخاب شایسته رو تبریک ارزری کامیابی,موفقیت و پیشرفت روز افزون دارم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سید امین رضایی افتخار شهرم. انشالله به زودی شاهد اثر گذاری شما بر سلامت استانمان باشیم. مثل همیشه
علوم پزشکی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این حرکت بسیار خوب را تشویق, و ارزوی موفقیت برای همه اعضا بخصوص شاگرد اسبق و فعالم که همیشه از بهتربن ها بود جناب اقای رضایی دارم.
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
درود همه متخصصین تغذیه, ارادت خدمت رضایی عزیز امید جامعه سلامت
لیلا اکبری
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت اقای رضایی, ایشان از فعال ترین دانشجویان ما بودند. خوشحالم که باز وارد عرصه معادلات استان شدن. با توجه به شناخت من انشالله منتظر کارهای بزرگ خواهیم بود
شهر گل
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به جامعه سلامت استان, ارزوی موفقیت برای همه جامعه تغذیه, به خصوص این هفت نفر و به طور ویژه جوان فعال و اینده دار برادر رضایی
اقبالی
دروووووود بر دکتر ملک زاده افتخار ما!!!!
سی هادی
Iran, Islamic Republic of
رضایی افتخار گچساران,استان و سادات امامزاده علی
وحید
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به جناب اقای رضایی و سایر همکاران, ارزوی موفقیت های بیشتر برای شما خواستاریم. انشالله خداوند بخاطر نیت سالم و تلاش فراوان شما در عرصه سلامت پشت و پناهتان باشد
شیما محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدتی هست کارهای اقای رضایی رو از فضای مجاززی دنبال میکنم, ایشون فوق العاده هستن. خسته نباشن
نوتریشن
Iran, Islamic Republic of
درود بر همکاران خوبم, دکتر ملک زازه, دکتر داورپناه, دکتر افشون, دکتر رضایی و بقیه دوستان. خسته نباشید ویژه به افتخار همیشگیمان سید امین عزیز
شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
رضایی عزیز, بیا که بی صبرانه منتظریم. صندلی مدیریت شبکه کمبودت رو احساس میکنه. مارو نجات بده از وضع موجود
دکتر موسوی
Iran, Islamic Republic of
افتخار میکنم به دوست قدیمی خودم سید امین عزیز, توان شما بیش از اینهاست و بر کسی پوشیده نیست, انشالله بزودی شاهد حضور شما بعنوان مدیری توانمند در سازمان علوم پزشکی نیز باشیم
سادات
Iran, Islamic Republic of
اقای رضایی و خانم داورپناه از افتخارات سادات امام زاده علی, هر دو از بهترین های استان
محمود
Iran, Islamic Republic of
حرکت بسیار خوبی شکل گرفت, از جمع فعال بخصوص خانم داورپناه, اقای ملک زاده و اقای رضایی سپاسگزارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1