تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۹۲۳۲۵

جدیدترین نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد / استاندار: این آمار رسمی کشور است

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد درتابستان امسال ۱۰٫۸ درصد است.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران این استان برگزار شد.
در این جلسه صابر مظاهری مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بیکاری استان را ۱۲/۹۶ اعلام کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۸۷ جمعیت بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد است.
مظاهری با بیان اینکه ۹ هزار و ۷۰۰ کد شغلی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، اظهار داشت: جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۱۳ نفر می‌باشد که ۲۱۶ نفر آنها فعال و ۱۸۰ هزار نفر شاغلین هستند و بیکاری در این استان تا پایان سال ۹۵، ۲۷ هزار و ۹۸۷ نفر می‌باشد.



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نرخ بیکاری ۱۲٫۹۶ درصدی استان در سال جاری گفت: بر اساس سرشماری تابستان سال جاری آمار بیکاری در استان ۱۰٫۸ درصد است.

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در شهرستان بویراحمد ۱۰٫۷ درصد، کهگیلویه ۱۳ درصد، گچساران ۱۶ درصد، دنا ۸٫۹، چرام ۱۷ بهمئی، ۱۷٫۷، باشت ۱۴٫۶ درصد و لنده ۱۲٫۸ درصد است.

این مسوول تصریح کرد: تعداد تعاونی‌های استان ۳ هزار و ۲۰۰ تعاونی است اما در سال جاری ۴۳۰ تعاونی جدید احداث شده که جمعیت شاغل در این تعاونی‌ها ۳ هزار و ۸۶۱ نفر است.


به گزارش کبنا، بعد از سخنان صابر مظاهری مدیرکل کار و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی و غلام محمد زارعی نرخ‌های بیکاری اعلام شده را رد و بیان کردند: بیکاری بیش از آن چیزی است که اعلام شده است.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آمار رسمی کشور است، بالاخره در برخی از فصول سال این نرخ بیکاری بالا و پایین می‌شود.
مظاهری هم در پاسخ به سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: این آمارها نرخ رسمی مرکز آمار کشور است و نه چیزی است که از خودمان درآورده باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران= بیکاری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1