تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۹۲۳۱۴

اختصاص یک روز حقوق کارکنان بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد به زلزله‌زدگان کرمانشاه

۰
کبنا ؛مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان بانک مهر اقتصاد این استان علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دادند.
علی ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «همدردی‌ها باید در عرصه عمل و کمک به مردم با قوت ادامه پیدا کند تا از مشکلات و رنج مردم بکاهد.»، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در حد توان خود در راستای کمک به زلزله زدگان قدم بر می‌دارد.
ستوده در ادامه با ابراز همدردی با مردم غم‌دیده کرمانشاه، بیان کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد این استان علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دادند.
مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همشهریان عزیز و نوع‌دوست و نیکوکارمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۱۳۰۲۸۳۰۰۰۱۹ برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه واریز نمایند.
 
زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر شامگاه یکشنبه هفته جاری در استان کرمانشاه رخ داد که به مناطقی از غرب کشور خسارت‌ وارد کرده و صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1