تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۲۹۲۱۸۳

نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج؛ همبستگی مردم برای امداد به زلزله‌زدگان

۰
کبنا ؛
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج با نوشتن نامه ای سرگشاده، وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه را وخیم دانست و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و جناحی، خواهان همدلی تمام اقشار برای کمک به مردم زلزله زده شد.
متن نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
“هر که برادر خود را گرفتار امرى ناخوشایند ببیند و بتواند آن را از او برطرف سازد و چنین نکند، بى‏‌گمان به او خیانت ورزیده ‏است.” (امام صادق ع / بحار الأنوار، ج ۷۵، ص ۶۵)
سومین روز از وقوع زلزله مرگبار در استان کرمانشاه میگذرد، زلزله ای به مقیاس بیش از هفت ریشتر که خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشته است و زلزله زدگان همچنان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند
طبق گفته های برخی زلزله زدگان و آنچه بعضی دوستان از نزدیک شاهد بوده اند شرایط پیش آمده به مراتب وخیم تر از آنچه میشنویم می باشد و متاسفانه هنوز بسیاری از مردم از مایحتاج اولیه از جمله آب، غذا، چادر و… برخورددار نبوده و علاوه بر غم از دست دادن عزیزانشان در این اتفاق ناگوار، مجبور به متحمل شدن سختی های دیگر نیز شده اند.
حال دست روی دست گذاشتن، صرف تسلیت گفتن ها و غصه خوردن ها نمی تواند کاری را از پیش ببرد چرا که متعاقبا برای جلوگیری از خسارت بیشتر و رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده باید با سرعتِ عمل هر چه تمامتر، مسئولین مربوطه و مردم پای کار آمده و اقدامات لازم را جهت یاری به انجام رسانند.
همیاری جهت تامین رفاه حداقلی برای در امان ماندن هموطنان از سرما، گرسنگی و تشنگی وظیفه ای است که همگی عهده دار آن هستیم
لذا مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج، از تمامی مردم استان، مسئولین و دانشجویان خواستار است به هر نحوی که می توانند جهت کم کردن بار این مصیبت و کمک در برطرف کردن این امرناخوشایند تلاش کرده و اقدامی انجام دهند.
حال امید است به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و جناحی در این شرایط با همدلی و اقدام همه جانبهء تمامی اقشار و صنوف استان، نقش موثری در یاری رساندن به هموطنان ایفا کنیم و مرهمی بر زخم آسیب دیدگان باشیم.
"مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج"
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1