تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۹۲۱۱۷

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به حاشیه‌نشینی استان

۱
۰
کبنا ؛جلسه  خیرین سلامت شهرستان بویراحمد به ریاست معاون سیاسی فرماندار در محل سالن جلسات مرکز بهداشت بویراحمد ظهر امروز برگزارشد.
عبدالحمید پناهی در نشست خیرین سلامت شهرستان بویراحمد، بیان کرد: حاشیه نشینی در شهر یاسوج بالاتر از ۴۵ هزار نفر است.
پناهی با بیان اینکه کارهای خوبی انجام شده است، افزود: در مراسم افتتاحیه مرکز بهداشت در مرکز مارگون، همانجا قول داده شد جهت آغاز یک مرکز بهداشت دیگر در دستور کار قرار گیرد.
وی به حادثه زلزله غرب کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فقط کمک های کالایی جمع آوری می شود، انتظار داریم که همه دست بکار شوند، چرا که آنها هم هموطنان ما هستند.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد بار دیگر گریزی به حاشیه نشینی شهر یاسوج زد و خاطر نشان کرد: مادوان، سرابتاوه، بلهزار، مهریان و اکبرآباد حوزه‌های حاشیه نشینی شهر یاسوج هستند که در جلسات شورای اداری اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته شده است.
عبدالحمید پناهی ادامه داد: انتظار داریم کارگروهی در این زمینه تشکیل شود و بهتر است است نیاز سنجی و مکان سنجی شود و ما انتظار داریم که دستگاههای زیربط مکانهایی که نیاز دارند را به فرمانداری اعلام کنند.
وی مبلغ اعتبار اختصاص داده شده به حاشیه نشینی استان را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با این مبلغ و با عنایت به اینکه حاشیه نشینی استان در حال حاضر فقط در دو شهر یاسوج و گچساران است می توان برنامه ریزی مناسبی انجام داد.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه سلامت اظهار کرد: تک تک افراد جامعه باید در ااین مبحث نقش داشته باشند، به طوریکه ما می توانیم در حوزه سمن ها و تشکل های مردم نهاد اطلاع رسانی کنیم تا آگاهی های عمومی بالاتر رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
این پنج میلیارد از کجا امده؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1