تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۹۲۰۰۷

اعتبارات پژوهشی بین افراد خاص توزیع نشود / برخورد با مدیر متخلف / فرماندار باشت پاسخگوی قطع ۲۰۰ درخت تلخاب باشد / پول‌های که مدیران به جیب کارمندان می‌ریزند

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وقتی بودجه پژوهش بین افراد و دانشگاهیان خاص توزیع می‌‌شود، یعنی در توزیع اعتبارات پژوهشی اتفاقات نادرستی رخ داده است، که در صورت مشاهده این تخلفات، مدیران به دیوان محاسبات ارجاع می‌شوند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز علی‌محمد احمدی در پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی که با حضور اعضای برگزار شد، با بیان اینکه باید با حداقل اعتبارات تخصیصی برای طرح‌های پژوهشی استان، فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد شود، اظهار کرد: وقتی بودجه پژوهش در استان کهگیلویه و بویراحمد بین افراد و دانشگاهیان خاص توزیع می‌‌شود، یعنی در توزیع اعتبارات پژوهشی اتفاقات نادرستی رخ داده است، که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این رابطه، مدیران به دیوان محاسبات ارجاع می‌شوند.
وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید اعتبارات پژوهشی را بین کارمندان خود تقسیم کنند، بلکه باید از افراد متخصصی استفاده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطع درختان در تلخاب باشت، اظهار داشت: ۲۰۰ اصله درخت در تلخاب باشت قطع‌شده، که مسئولین منابع طبیعی، محیط‌زیست و فرماندار این شهرستان باید در این خصوص پاسخگو باشند، و با اعتبارات بازسازی جنگل، دو باره درختانی در این منطقه بازسازی و کاشته شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه در شورای برنامه‌ریزی استان، باید نحوه و چگونگی توزیع بودجه‌ برای توسعه استان بررسی شود، اظهار داشت: در هر نشست شورای برنامه ریزی باید مصوبات جلسات گذشته بررسی شود، و گزارشات عملکرد دستگاه های اجرایی در توزیع اعتبارات پژوهشی ناظر به یک درصد برای امر پژوهش ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه آمایش استان و تدوین برنامه پنج‌ساله استان بر اساس اسناد بالادستی و برش‌های سالانه بودجه استان است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت نسبت به تدوین برنامه‌های خود جمع‌بندی داشته، تا وضعیت توسعه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی استان تا سال ۱۴۰۰ ترسیم شود.
احمدی بیان کرد: برای مدیران استانی احترام زیادی دارم، اما با قاطعیت در خصوص مسائل استان با مدیران برخورد می‌کنم، تا چالش‌ها و تهدیدهای استان شناسایی شود، و با تلاش و عمل در قالب برنامه‌ای برای پیشرفت استان ارائه شود، و  همچنین مسئولان استانی برنامه‌های اجرایی خود را در چارچوب قانون و اسناد بالادستی اجرا کنند.
اختصاص بیش از ۳ میلیارد ریال به برنامه‌های پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال به برنامه‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی این استان اختصاص یافته است.
حسن نوروزی اظهار داشت: در سال جاری مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به مشخص کردن و اولویت بندی برنامه‌های پژوهشی دستگاه مربوطه خود هستند.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی برنامه ششم توسعه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تمامی دستگاه‌های متولی باید در پیشبرد و تحقق فعالیت‌های پژوهشی اقدام کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات پژوهشی باید در جای مناسب هزینه شده و سعی بر برگشت نشدن آن باشد.
در سال ۱۳۹۵ مجموع اعتبارهای پژوهشی این استان ۳ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال بوده که از این میزان ۹۰۰ میلیون ریال آن برگشت داده شد.
به گزارش کبنا، در این نشست اعضای شورا به بررسی مصوبات جلسات گذشته شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ضرورت عملیاتی برنامه ششم استان پرداختند.
و
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی بعضی از این مدیران نمیدونم پژوهش یعنی چی
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1