تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۹۱۶۳۳

۹۵ درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود

۰
کبنا ؛ 



معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از۹۵درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود.


به گزارش کبنا، اردشیر یاری در نشست مسئولان آموزش وپرورش استان با مدیران این مؤسسه ها گفت:این فعالیت‌ها شامل ۳دوره سوادآموزی-انتقال وتحکیم است که به تعداد۴هزار و۶۰۰نفر سوادآموزی در طول سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی گفت: تهیه امکانات تحصیلی و پشتیبانی دوره های توانمندسازی آموزش دهندگان و فعالیت‌ها در طول سال به عهده این مؤسسه ها وکار نظارت برگزاری آزمون وارزشیابی یکی از فعالیتها به عهده بخش سوادآموزی آموزش وپرورش استان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: این فعالیت‌ها از طریق واگذاری به ۹ مؤسسه و تشکل مردم نهاد در ۱۳ شهرستان و منطقه استان انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای نام نویسی دوره‌های سوادآموزی هزار و ۱۴ نفر در دوره انتقال- ۹۸۰ نفر در دوره سوادآموزی و ۳۹۰ نفر در دوره تحکیم ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۵۰درصد حجم ابلاغی به استان است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق برون سپاری انجام می‌شود
سیدحمدالله خواهش‌نیک گفت: نام نویسی از بی سوادان و متقاضیان دوره تحکیم سواد تا ۱۵ آذر ادامه دارد و این افراد می‌توانند به واحدهای سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اسامی بی سوادان قبل از نام نویسی از طریق کاربران سوادآموزی در ادارات آموزش و پرورش استعلام وضعیت سواد می‌شوند.

 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: محدوده سنی هدف سوادآموزی ۱۰تا۴۹سال است و هم اکنون ۹۲ و ۷ دهم درصد از این جمعیت در استان باسوادند.





نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1