تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۹۱۵۷۷

آغاز برگزاری طرح همیار آب در مدارس ابتدایی سی سخت

۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز همایش آغاز طرح همیارآب با حضور نادیا صداقت معاون فرمانداردنا، وحید نوروزی مدیر آبفای شهرستان دنا در مدرسه دخترانه عصمت شهر سی سخت برگزار شد.
مدیر آبفای ابفای شهری سی سخت در این همایش به وضعیت  تنش آبی در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل کم بارشی و افت آبهای زیر زمینی امروز وضعیت آب استان و حتی کشور در وضعیت بدی قرار دارد.
نوروزی به فرهنگسازی در زمینه استفاده اصولی و مناسب از اب آشامدینی در بستر خانواده ها اشاره کرد و گفت: امروز دانش آموزان و نونهالان به عنوان ستونهای اصلی  خانواده می توانند در این زمینه بسیار اثر گذار باشند.
وی با بیان اینکه امروز نقش دانش آموزان در مدرسه و خانواده و حتی آینده جامعه در زمینه صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است، گفت: کودکان به عنوان گل های خانواده می توانند در زمینه صرفه جوی و استفاده اصولی از آب اشامیدنی کمک بسزایی هم به خانواده و هم به مسئولان بکنند..
در ادامه این مراسم نادیا صداقت معاون برنامه ریزی فرماندار دنا با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب  گفت: دانش آموزان در مصرف بهنیه آب و ترویج ابن فرهنگ بسیار اثرگذار هستند...
صداقت با تأکید بر اینکه امروز صرفه جویی در مصرف آب شرب یک وظیفه همگانی و عموی است که نونهالان باید آن را به  دیگر اعضای خانواده خودگوشزد کنند، بیان کرد: امروز باید با یک دید عمیق و اصولی و با توجه به فرهنگسازی از درون خانواده این موضوع  را به جامعه منتقل کنیم.
معاون فرماندار دنا بیان کرد:صرفه جویی در مصرف آب امروز باید از پایه های کوچکتر به جامعه انتقال داده شود و این رسالت امروز بر دوش خردسالان و دانش اموزان به عنوان آینده داران کشورنهاده شده است.
در پایان این مراسم از سوی آبفای شهری سی سخت بروشورهایی با مضامین صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان اهداء شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1