تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۲۹۱۴۶۹

پناهی‌: استاندار را بر گنج خوابیده‌یمان تنها نمی‌گذاریم / استاندار به سهم‌خواهی و گروکشی‌های سیاسی بی‌توجه باشد

۳
۰
کبنا ؛رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روند انتخاب استاندار اعتراض داریم، اما بر عهدمان با دکتر روحانی پایبندیم.
به گزارش کبنا، رقیه پناهی عصر امروز در نشست اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، خطاب به علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویرحمد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید حزب مهم‌ترین سازمان سیاسی در دموکراسی‌های معاصر، و در واقع دموکراسی مولود رقابت حزبی است.
وی با بیان اینکه نظام تک‌حزبی و غیر رقابتی نمی‌تواند اساس دموکراسی به شمار آید، اضافه کرد: خوشبختانه با پیروزی دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ بسیاری از احزاب به محاق رفته، دوباره فعال شدند و شور و نشاط سیاسی به فضای کشور برگشت. استان ما نیز از این روند مستثنی نبود و در چهار سال گذشته شاهد شکل گیری و فعالیت احزاب جدید و پوست اندازی بعضی احزاب قدیمی بودیم.
عضو ستاد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: استان ما نیز از این روند مستثنی نبود و در چهار سال گذشته شاهد شکل گیری و فعالیت احزاب جدید و پوست اندازی بعضی احزاب قدیمی بودیم.
پناهی گفت: مواضع توسعه محور استاندار جدید نشان می‌دهد که می‌توان نقشی ویژه‌ای برای اجزاب در پروسه تصمیم سازی‌های کلان متصور شد. بنابراین ما به عنوان نمایندگان احزاب مختلف اصلاح طلب و اعتدال گرا می‌توانیم، امیدوار باشیم که همگرایی مجموعه ما و تیم مدیریتی دکتر احمدی به روند توسعه استان کمک کند.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعاً فصل مشترک همه ما اعتقاد به روند مدبرانه و عقلانی دولت دکتر روحانی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و این همگرایی می‌تواند به پر رنگ شدن این روند در استان ما و اجرایی شدن برنامه‌های توسعه طلبانه و محرومیت زدای دولت منجر شود.
پناهی افزود: به هر حال ما اینجا جمع شده‌ایم تا بگوییم علیرغم اختلاف سلیقه و نظر در برخی مسائل و همچنین اعتراض به روند انتخاب جناب استاندار، بر عهدمان بر دکتر حسن روحانی پایبندیم و عالی ترین‌ مدیر اجرایی‌اش را در استان بر گنج خوابیده‌مان تنها نمی‌گذاریم.
این چهره اصلاح‌طلب گفت: مطالبات من به عنوان یک شهروند زن نگاه توسعه محور در تمام حوزه‌های فرهنگی سیاسی و اقتصادی حفظ استقلال فکری استفاده از مدیران شایسته و توانمند و متخصص عدم توجه به گروکشی و سهم خواهی های قومی قبیله ای‌، مرتفع کردن معضل بیکاری به خصوص جوانان عزیز توجه و استفاده از بانوان توانمند در عرصه‌های مدیریتی را خواهانم.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قطعاً فصل مشترک همه ما اعتقاد به روند مدبرانه و عقلانی دولت دکتر روحانی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و این همگرایی می‌تواند به پر رنگ شدن این روند در استان ما و اجرایی شدن برنامه‌های توسعه طلبانه و محرومیت زدای دولت منجر شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
خاله بشین برو شوهر داریت کن
شما برای روحانی چکار کردید که ازش انتظار دارین استاندار با هماهنگی شما انتخاب بشه. یه رایی هم که از این استان داشت به واسطه آراء مردم گچساران بود وگرنه در این استان اول نمیشد
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این استاندار مقدر
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1