تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۹۱۳۵۵

پاسخ «بدخشان» به «حمزه بنام»؛ نامه‌ی‌تان کورکورانه و متناقض بود

۵
۰
کبنا ؛ 
سعید بدخشان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به نامه ای سرگشاده ای که توسط «حمزه بنام» [کلیک کنید] از دانشجویان استان به آیت الله ملک الحسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نوشته شده بود، واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، بدخشان با ارسال یادداشتی این نامه‌ را کاری کودکانه، کورکورانه و پر از تناقض توصیف کرد و انجام آن را بی‌معنا دانست.
متن یادداشت به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجو نماد آزادی و آزادگی است. روز دانشجو در واقع گرامیداشت شهدای بزرگواری است که در راه درسی که از عاشورا آموختند، از بذل جان دریغ نکردند. دانشجویان امروز، این پیام را درک کرده و در راه آن قدم بر میدارند و غیر از این هم از این قشر فرهیخته انتظاری نیست.
اما متاسفانه باید گفت عده ای هم هستند که در این بین به دنبال نیت های سوء خود و پیروی های کورکورانه از افرادی بیرون از دانشگاه که جایگاهی در بین دانشجویان ندارند، قصد دارند قداست این روز را فدای اهداف خود کنند.
قداست روز شهدای دانشجو را تا سطح نازل خودشان پایین میکشند، حداکثر سطح فکرشان ساز و آواز در محیط مختلط و تکرار حرف های دیگران است، با اسم های مانند آزادی و تجدد.
افراد وابسته ای که جایی در دانشگاه ندارند از فضای تساهل روز دانشجو استفاده می کنند و با عقده گشایی و توهین و قانون شکنی تصویر دیگری از روز دانشجو نشان می دهند، به محض تذکر به رعایت قانون و خیر خواهی پشت نقاب مظلومیت پنهان می شوند.
دعوت از افراد حاشیه دار رویهٔ دیگر این افراد است، متاسفانه چند سالی می باشد که در استان ما تکرار شده است. حدود یک ماه فضای دانشگاه را به بحث های پوچ آلوده می کنند.
برای اصلاح این روند اعتراض ها و نصیحت های خیرخواهانه ای انجام شد، اما در این میان دانشجویی با سابقه ای مشخص در قانون شکنی، پا را از حد فراتر گذاشته و با نوشتن نامه ای به نمایندهٔ محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواسته ای کودکانه و سرشار از تناقض را مطرح کردند، از نماینده محترم ولی فقیه در استان خواسته اند که از ائمه جمعهٔ انقلابی بخواهند در این خصوص نقد و نظری نداشته باشند صرفا در محراب مسجد به عبادت بپردازند.
سابقه این افراد نشان می دهد نه دغدغه مردم دارند و نه شرع مقدس را، در جمهوری اسلامی ایران سیاست و دیانت از هم جدا نیست و مردم شیعه ایران صاحب فقه سیاسی هستند.
همه مردم استان می دانند که دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان ۲۴ ساعته بر روی همگان باز و شخص ایشان نیز در دسترس می باشند،. بر این اساس نوشتن نامه سرگشاده توسط فردی معلوم به نماینده ولی فقیه و درخواستی بس کودکانه چه معنایی دارد؟
ما هم می خواهیم تا از ساحت دانشگاه و دانشجو دفاع شود؛ چگونه است که اجازه داده می شود، دانشجویی که در یک دانشگاه خارج از استان دقیقا به دلیل کاملا قانونی و مستند، اخراج می شود، در استان ما به راحتی پذیرش می شود و با وقاحت نامه سرگشاده می نویسد، کسانیکه حرمت دانشگاه را رعایت نمی کنند، این قبیل افراد هستند.
آیا در دانشگاه های استان ما قانون تفسیر دیگری دارد؟؟ ما از مواضع همه انقلابیون، حمایت و به عنوان فرزندان دانشجو از مواضع انقلابی ائمه محترم جمعه و روحانیت عزیز استان در تمام سطوح تشکر می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
چ سسسسسسس
Iran, Islamic Republic of
راست میگه،چرا هر سال ۱۶ آذر یه دعوایی تو دانشگاه های استان درست میشه.یه ذره برنامه داشته باشید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سخن شما بی اساس است اقای بنام فردی شناخته وازخانوادهای اصیل وتحصیل کرده این استان است وایشان جهت حفظ جایگاه دانشگاه وتوهین های بی اساس که از تریبون مقدس به دانشجو شده دفاع کرده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خودت هم فهمیدی چی نوشتی!!!
سید آرش حسینی عنایی
Norway
متن نظر شمااقای بنام را همه میشنلسند مخصوصا اهالی کوچه اختر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1