تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۹۱۳۳۴

چرا «سورنا ستاری» به گچساران سفر کرد؟ / آیا «ستاری» بهانه‌ها را دو باره می‌پذیرد؟ / تاجگردون تهدیدش را علمی می‌کند (+عکس)

۶
۰
کبنا ؛سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد گچساران شد.
 
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد گچساران شد و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جلسه‌ای با حضور دانشگاهیان، مسوولان نفت و نخبگان صنعتی استان و شهرستان گچساران شرکت کرد.
 
نماینده مردم گچساران و باشت قبل از این در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های ۴ ساله آموزش عالی در محل دانشگاه آزاد گچساران که با حضور مسوولان برگزار شد، با گلایه از کندی روند احداث پارک علم و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: وجود پارک علم و فناوری برای کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان گچساران ضروری است.

تاجگردون با بیان اینکه راه‌اندازی پارک علم و فناوری و مراکز رشد در بخش آموزش عالی موجب ایجاد اشتغال و توسعه منطقه می‌شود، افزود: جامعه علمی را نمی‌توان معطل گذاشت و حق مردم استان دارد، تضییع می‌شود، امروز اعلام می کنم اگر هر چه سریعتر این پارک (علم و فناوری) در یاسوج راه اندازی نشود آن را در گچساران احداث خواهم کرد و فردا از این بابت گله‌ای نباشد.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به اهمیت دانستن وجود پارک علم و فناوری از نیاز احداث منطقه ویژه علم و فناوری در گچساران، اظهار داشت: تولید روزانه ۶۳۵ هزار بشکه نفت در گچساران احداث پارک علم و فناوری ضروری است.
تاجگردون با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان تاکید کرد: احداث منطقه ویژه علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان برای استان و شهرستان گچساران نیاز ضروری است.
 

 
به گزارش کبنا، ساخت پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران همواره یکی از دغدغه‌های نماینده گچساران و باشت به دلیل تاثیر این پارک بر اشتغال‌زایی بود  و امروز سورنا ستار برای چندمین بار برای این مسئله به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
  با وجود اینکه قرار بود ساختمان پارک علم و فناوری استان در دانشگاه یاسوج در سفر قبلی سورنا ستار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شود، اما او در جمع مدیران کهگیلویه و بویراحمد از آماده نشدن پارک علم و فناوری این استان انتقاد کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه ای از مسئولان این استان برای راه اندازی نشدن این پارک پذیرفتنی نیست.
 

معاون رئیس جمهور خطاب به مسئولین استانی حاضر در این جلسه، گفت: باید تاسف خورد به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که پارک علم و فناوری ندارد، چرا ۱۰ سال مردم را الاف کردید و اگر واقعا اراده‌ای نیست، بگویید تا مردم تکلیف خود را بدانند چرا موضوع را یکسره نمی‌کنید، و اگر نمی‌توانید تا یک نفر دیگر را برای این کار بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
گچساران نماینده دارد ولی بویر احمد ننننننننننه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دنبال بهانه است انشا ءالله به زودی در یاسوج شروع به کار خواهد کرد ؟
سعيد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون بیا همین امروز ببرش تو روی نفت نشستی نمیتونی اشتغال ایجاد کنی حالا ژشست پارک فناوری را میگیری
زاهد بویراحمدی
قابل توجه استاندار وزارع وعدل این کارا یعنی من میر شکالم
ای خدا
Iran, Islamic Republic of
چشم امیر کبیر روشن!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بتاز سمندر ....بقیه هاهم که خوااااب خرگوشی بسلامتی هستند.
بساز،بکوب،مدیرکل گچسارانی دریاسوج توزیع کن، مدیران دنا و یاسوج و گچساران همگی ازگچساران و باش بگذار مثل تاکنون
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1