تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۲۹۱۱۳۳

شوخی معنادار امام جمعه باشت با شورای شهر + حرف‌های فرماندار به شهردار جدید باشت +عکس

۲
۰
کبنا ؛شهردار جدید باشت با حضور مدیر کل امور شهری استانداری، فرماندار و امام جمعه باشت و مسئولان شهرستانی و استانی منصوب شد.
امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید وآماده حل مشکلات مردم باشید.
به گزارش کبنا، حجت السلام عبودی در جلسه انتصاب شهردار جدید باشت ضمن تقدیر از شهردار قبلی بیان کرد: بهنام برازنده شهردار قبلی اخلاق بسیار نیکویی داشت و در این ۴ سال رفتار مناسبی با مردم نشان داد.

وی افزود: شهردار باشت فردی کوچک نظم بود که با همه مشکلاتی که شهرداری‌ها داشت، خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داد.
حجت السلام عبودی خطاب به شهردار جدید باشت تصریح کرد: اکنون شما شهرداری این شهر را در دست دارید و باید مشکلات مردم را حل کنید که شهرداری باشت با ۸۰ نیرو در حال کار است که برخی از این نیروها حقوق عقب افتاده دارند و بسیار زیاد است.
وی گفت: پرداخت حقوق، حق الزحمه این نیروها مهم است و باید پیگیری شود، شورای شهر و شهردار نباید دیگر نیرو وارد شهرداری باشت کنند.
امام جمعه باشت گفت: در مباحث شهری مسئله ای که به زیبایی شهر کمک می‌کند تعیین و تکلیف زمین‌های خالی در شهرستان است که این موضوع مهمی برای پیشرفت در شهرستان است که شهرستان را از فضای روستایی بیرون بیاوریم.
حجت السلام عبودی گفت: شهردار جدید بدون تعامل با فرماندار، نماینده و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی نمی‌تواند هیچکاری از پیش ببرد و باید همواره تعامل با مسئولان داشته باشد.
امام جمعه باشت خطاب به شهردار جدید باشت گفت: باید کمربند همت را ببندید و آماده حل مشکلات مردم باشید.
عبودی تصریح کرد: شهردار سابق در همه برنامه‌های فرهنگی شهرستان همکاری و حضور لازم را داشتند و از مدیرانی بود که در زمینه فرهنگی هرکاری از دست وی برمی آمد، انجام داد و در بحث فرهنگی سنگ تمام گذاشتند.
در پایان امام جمعه باشت با بیان سخنی طنزآلود خطاب به اعضای شورای شهر باشت، اظهار کرد: یک روحانی گشین برای امام جمعه هم آماده کنید.

اولویت شهردار جدید توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه کاره باشد
فرماندار باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه تمام باشد.
سید مسعود حسینی در این جلسه ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی بیان کرد: طبیعی است کسی که در بدنه دولت قرار می‌گیرد، روزی باید جایش را به فرد دیگری بدهد.
حسینی با بیان اینکه مردم باید مسئولان را بپذیرند یا رد کنند، گفت: بهترین محکمه برای عملکرد یک مسئول، مردم هستند.
فرماندار باشت با اشاره به فعالیت‌های دولت در حوزه گازرسانی عنوان کرد: ۸۵ درصد پیشرفت در شهرستان داشتیم و ۱۵ درصد دیگر مانده تا شهرستان تکمیل شود.
وی ابراز کرد: در فضای سبز، روشنایی، پارک‌های شهر و مبلمان شهری شهردار سابق عملکرد خوبی داشت که البته حمایت‌های نماینده و دولت نیز نباید فراموش شود.
حسینی با اشاره به دستورکار شهردار جدید باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح‌های نیمه تمام باشد.
فرماندار باشت تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد کارهای خوبی در سطح شهرستان بودیم، درحوزه راه بجز ۶ کیلومتر از جاده پیچاب باشت همه خیابان و کوچه‌های شهرستان آسفالت شده است.
وی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که امروز از همه طوایف و جناح شهرستان باشت در این مجلس حضور دارند، همزمان با رشد فرهنگی شهرستان فرهنگ سیاسی شهرستان هم رشد کرده است که یک نقطه عطف در در شهرستان است.
وی افزود: همه جناح‌ها در شهرستان در زمان انتخابات رقابت خود را دارند و در پایان همه با همکاری هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برق
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت برادر موسوی و آرزور موفقیت برایشون ...............................
ناشناس
سلام . . روحانی هم داریم . حاج آقا .
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1