تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۹۱۱۱۵

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک/ بهره‌برداری از گازرسانی منطقه چاروسا در دهه فجر

۱
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر امسال شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.
به گزارش کبنا، علی پوزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به دو شهر قلعه رییسی و دیشموک و ۱۰۸ روستا در سه فاز بااعتبار ۵۵ میلیارد تومان در حال اجراست.
پوزش افزود: فازهای اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده و فاز سوم و پایانی آن بااعتبار ۴۴ میلیارد تومانی پیشرفت ۳۰ درصدی دارد.
وی بیان کرد: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر امسال شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۱۳ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند که به‌جز نیروهای تخصصی بقیه افراد از نیروهای بومی شهرستان می‌باشند.
فرماندار کهگیلویه از پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ قدردانی کرد و گفت: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.
علی پوزش با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر اجرای پروژه خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۳۹۷ عملیات گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش کبنا، فرماندار کهگیلویه به همراه رییس شرکت گاز و بخشدار مرکزی این شهرستان از روند طرح گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک بازدید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

غضو ناظر
Iran, Islamic Republic of
دهدشت را چول کردی آقای فرماندار
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1