تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۲۹۱۰۶۱

جوابیه بهزیستی دهدشت به یادداشت «صاعقه‌ای که کلبه آرزوهای دختر جوان دهدشتی را ویران کرد»

۷
۰
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «صاعقه‌ای که کلبه آرزوهای دختر جوان دهدشتی را ویران کرد/ تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن» رییس بهزیستی کهگیلویه متن زیر را برای این سایت خبری ارسال کرده است.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:
به نام خدا مدیر محترم سایت کبنا نیوز ضمن عرض خسته نباشید احتراماً در پاسخ به انتشار خبری با عنوان صاعقه‌ای که کلبه آرزوهای دختر جوان دهدشتی را ویران کرد یادآور می‌گردم انتشار این دسته از اخبار بدون از در جریان قرار دادن نهاد پاسخگو و نادیده گرفتن خدمات واقعی بهزیستی دور از انصاف و عدالت بوده و هست. البته و صدالبته وظیفه من و همکاران جز خدمت‌رسانی به جامعه هدفمان چیزی نیست و افتخار می‌کنم و می‌کنیم که به معلولان عزیز خدمت کنیم و خواهیم کرد این معلول عزیز گفته بهزیستی فقط ماهیانه ۵۰ هزار تومان مستمری پرداخت می‌کند اما خدمات ما به شرح ذیل می‌باشد ۱ مستمری و افزایش یارانه ماهیانه ۱۴۸ هزار تومان ۲ پرداخت حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی ماهیانه بین ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان ۳ اعطای یک دستگاه تشک مواج یک دستگاه ویلچر و دیگر وسایل بهداشتی از قبیل پوشاک و...۴ پرداخت مبلغ ۲۸۰ هزار تومان هزینه ارتز پروتز.
جهانگیر افشانده رییس بهزیستی کهگیلویه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

معلول
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای رئیس به نظر شما یک معلول ضایعه نخاعی با ماهی ۱۴۸ هزار تومان می تواند زنده بماند اگر بچه داشته باشی که قطعا داری ایا هزینه پفک این بچه بالاتر از ۱۴۸ هزار تومان نیست در ثانی مگر نمی دانی که یک بیمار قطع نخاع حتما باید یک پرستار داشته باشد تا از او مراقبت کند . ثالثا ایا شما میدانید که روزانه چقدر این معلولین نیاز به لوازم بهداشتی دارند و ایا با دو ماه یک بار ان هم یک بسته پوشک بهداشتی مشکل اینها حل می شود . پس بهتر است به جای این پاسخ دادن دنبال محل تامین این لوازم باشی و قلم فرسایی جهت توجیه کردن نکنی . بسیاز زشت و نازیبا بود البته می دانم که این امکانات را باید بهزیستی استان به شما بدهد و مشکل از مدیریت استان است ودر اخر روزی شما در پیشگاه خداوند نسبت به این معلولین جوابگو خواهید بود .
تقی
Iran, Islamic Republic of
با چه رویی نوشته ای که این مبلغ را به او میدهیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا طلب کمک کرده بهزیستی دهدشت چرا جوابیه نوشته ایشون نه توهینی به کسی کرده نه حقی از کسی ضایع کرده بلکه فقط طلب کمک کرده یعنی ناراحت هستید که کمک میخواد
رضوان
Iran, Islamic Republic of
یارانه رو دولت میده چه ربطی به بهزیستی داره؟؟؟
رح
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم مدیر باسوادی است این بزرگوار . برادر ضایعه نخاعی نه ضایع نخاعی
در جواب رضوان
Iran, Islamic Republic of
این افزایشی یارانه مربوط به بهزیستی و کمیته امداد است به همه که نمیدن در ضمن افزایش مستمری است که به همین زودی از یارانه جدا و به مستمری اضافه خواهد شد
کمیسیون
Netherlands
بهزیستی را ساداتی ها در دوران مدیرکلی گوش و طیبی ها در دوران اتابک خراب کردند!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1