تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۹۰۸۰۴

اقامتگاه تفریحی-رفاهی برم الوان بهمئی در آستانه واگذاری به بخش خصوصی

۱
۰
کبنا ؛سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی از واگذاری اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان  در شهرستان بهمئی خبرداد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان  مجتبی صلاحی نژاد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱٫۵هکتار در منطقه گردشگری برم الوان از توابع بخش سرآسیاب یوسفی در حال تکمیل است.

دبیر کارگروه گردشری در شهرستان بهمئی افزود: سیاست های کلی سازمان میراث فرهنگی و دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر استفاده بهینه از اماکن گردشگری جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد که در شهرستان بهمئی تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.
وی اظهار کرد:با پیشنهاد میراث فرهنگی بهمئی و مطالعه و بررسی کارشناسان اداره کل، دو منطقه گردشگری برم الوان و تنگ ماغر جهت احداث اردوگاه و اقامتگاه های تفریحی-رفاهی مورد توجه قرار گرفت.
صلاحی نژاد  تصریح کر د:در حال حاضر اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اداره کل میراث فرهنگی قصد دارد این اقامتگاه را به بخش خصوصی واگذار کند.
وی ادامه داد: در این اقامتگاه بیش از ۲۰آلاچیق، کباب پز، منبع ذخیره آب،جایگاه های ویژه آبخوری و سرویس بهداشتی مناسب احداث شده است.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی با بیان اینکه اطراف اقامتگاه به صورت کامل حصارکشی  شده است ابراز داشت: یک برج نور در محوطه  این مکان تفریحی و گردشگری نصب می شود تا گردشگران در کنار امکانات رفاهی و امنیت کافی، از چشم اندازهای طبیعی برم الوان استفاده کنند.
وی گفت:تالاب برم الوان در ۴۰کیلومتری مرکز شهرستان بهمئی ، یکی از مناطق دیدنی و قطب های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر کشور به خصوص مناطق جنوب به خود جذب می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
انتصاب آقای صلاحی همکار سابق را بعنوان سرپرست اداره تبریک عرض می نمایم و برای وی آرزوی موفقیت دارم.تنگ مافر و سولک و برم الوان و دوسیدالله از مناطق تفریحی و زیارتی شهرستان بهمئی است که در صورت توجه جدی میتواند گردشگران زیادی را به خود جذب نماید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1