تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۹۰۷۳۷

سخنان امام جمعه و مسوولان دیشموک غیرکارشناسی است / به جای این حرف‌ها مشکل معارضات را برطرف کنید

۷
۰
کبنا ؛معاون آبفا با بیان اینکه معارضات اجتماعی توسط سادات میرسالار مانع احداث چاه در منطقه فارتق شد، تصریح کرد: به دلیل اصرار و درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان این شهر از جمله امام جمعه دیشموک محل دیگری برای حفاری آزمایشی چاه آب با هماهنگی آب منطقه‌ای در نظر گرفته شد.
به گزارش کبنا، مسعود مرادیان  صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر دهدشت با اشاره برخی اظهار نظرها در مورد احداث چاه تامین آب  شرب شهر  دیشموک اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب  استان تمامی تلاش خود را برای حفر و تجهیز چاه جدید تامین آب  شرب این شهر را  به کار گرفته است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان پس از برگزاری چندین نشست تخصصی، مطالعات لازم را در رابطه با محل مناسب حفر چاه انجام دادند.
مرادیان افزود: با مطالعات و کارشناسی‌های به عمل آمده از منابع آب زیرزمینی دیشموک، منطقه فارتق در نزدیکی امامزاده میرسالار به عنوان تنها محل مناسب  و مطمئن برای حفر چاه جدید تشخیص داده شد و این موضوع  در جلسات و مکاتبات مکرر به مسوولین آن شهر اعلام که  مستندات  آن نیز موجود است.
وی با بیان اینکه معارضات اجتماعی توسط سادات میرسالار مانع احداث چاه در منطقه فارتق شد، تصریح کرد: به دلیل اصرار و درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان این شهر  از جمله امام جمعه دیشموک محل دیگری برای حفاری  آزمایشی چاه آب با هماهنگی  آب منطقه‌ای در نظر گرفته شد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فلاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد:  احداث این چاه آزمایشی و عدم دسترسی به منابع آب زیر زمینی، تاییدی بر نظرات  کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب  و آب منطقه‌ای بود.
وی در ادامه با  غیرکارشناسی خواندن صبحت‌های امام جمعه و برخی مسئولان دیشموک در ارتباط با هزینه‌های انجام شده در این رابطه اظهار کرد: پیش از این نیز  کارشناسان ما اعلام کرده بودند که احتمال  دسترسی به منابع آب زیر زمینی در دیشموک به جز منطقه فارتق ضعیف است.
مرادیان  با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با دغدغه و احساس مسئولیت کامل نسبت به تامین آب شرب شهروندان دیشموکی اقدام می‌کند، ابراز داست: انتظار می‌رود امام جمعه و مسوولان شهر دیشموک با ریش سفیدی و اقناع اهالی و کشاورزان منطقه فارتق و با استفاده از ابزارهای قانونی و قضایی امکان حفاری چاه در این منطقه را برای آبرسانی به  اهالی  دیشموک فراهم آورند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیایید همه امور چاروسا را به اقای مهندس زمین شناس اقای بینا بسپاریم
Iran, Islamic Republic of
خد... و نظرت نخو
فرخنده
Iran, Islamic Republic of
چرا به فکر کشاورزان منطقه فارتق و قلعه رئیسی نیستید ؟ کشاورزی تعطیل شد . روستاها خالی از سکنه شدند . اشتغال از بین رفت . چرا در راستای اقتصاد مقاومتی که هدف اصلی آن جلوگیری از مهاجرت به شهرها و افزایش اشتغال می باشد حرکت نمی کنید ؟؟؟؟
فرخنده 2
Iran, Islamic Republic of
اگه در فکر کار اصولی و اساسی هستید از حفر در منطقه فارتق دست بردارید . اگر هم می خواهید باری به هر جهت کار کنید و رفع تکلیف کنید منتظر آه مردم مستمند منطقه باشید .
همشهری
Romania
فقط سخن خودت کارشناسیه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروند بینا فکری بحال خودش بکنه چاروسا پیش کش
Iran, Islamic Republic of
چه کسی جوابگوی حفرچاه بدون نتیجه می باشد که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1