تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۲۹۰۷۲۱

اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای "مشک تشنه"در چرام برگزار می شود+زمان و مکان

۲
۰
کبنا ؛خردمند گفت:اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای شعر آئینی مشک تشنه به میزبانی شهر چرام در روز شنبه ۲۷آبان ماه امسال برگزار می شود.
به گزارش کبنا از چرام ,رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه سوگواره عاشورایی این شهرستان ارسال شد، گفت:مراسم اختتامیه این سوگواره صبح روز شنبه ۲۷آبان در سالن آموزش و پرورش چرام برگزار می شود.

سعید خردمند با بیان اینکه این سوگواره منطقه ای با حضور استان‌ های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار داشت: موضوع اشعار سوگواره باید عاشورایی و در قالب های سپید، کلاسیک و بومی و محلی باشند.
وی افزود:داوری آثار ارسالی روزهای یک شنبه و دوشنبه در تاریخ های ۲۲و ۲۳آبان همین هفته با حضور هئیت داوران برگزار و برگزیدگان مشخص می شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام تاکید کرد:این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستانی برگزار و از ۹نفر برگزیده تجلیل می شود.
خردمند گفت: این سوگواره با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انجمن شعر و ادب شهرستان چرام برگزار می شود.
گفتنی است، مراسم اختتامیه سوگواره منطقه ‌ای شعر عاشورایی "مشک تشنه"روز شنبه۲۷ آبان ماه با حضور برگزیدگان در سالن امتحانات آموزش و .پرورش چرام برگزار می ‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عاشق خوشنویسی
Iran, Islamic Republic of
انصافا از زمانی که خردمند سکان فرهنگ وارشاد چرام رو در دست گرفته تحول شگرف و خوبی داشته دست مریزاد می گم به جناب خردمند عزیز که یک تنه تمام مشکلات رو یکی یکی دارن پشت سر می گذارن به امید بهروزی وسرافرازی ایشان
چرام
Iran, Islamic Republic of
هی روزگاااار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1