تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۲۹۰۴۰۷

تنها استخر دنا تعطیل است + اعتراض ورزشکاران

۵
۰
کبنا ؛تنها استخر شهرستان دنا تقریباً  ۳ ماه به علت بدهی انشعابات تعطیل شده است.

به گزارش کبنااسپورت، جمعی از اولیای ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان دنا در گفت‌وگوی از نبود آب شرب و گاز سالن های ورزشی شهرستان دنا ابراز گلایه کرده و اظهار کردند: هر روز دردسرهای ورزش بیشتر می‌شود،یک روز آب، یک روز برق و یک روز هم گاز مجموعه قطع شده می شود.
این ورزشکاران می‌گویند؛ ورزشکاران هیئت ها مدت زیادی است از قطعی آب شرب رنج میبرند و هنوز مشکل آب سالن ها ورزشی دنا برطرف نگردیده است که قطعی گاز سالن ها نیز به آن اضافه شده است.

روسای هیئت های ورزشی دنا خاطر نشان کردند: اولیا ورزشکاران مدام اعتراض می‌کنند که سالن سرد است و اعتراض آن‌ها هم به حق است. این دودی که اکنون به چشم ما و ورزشکاران می‌رود؛ حاصل بی تدبیری در مزایده گذاشتن استخر مجموعه‌ی ورزشی دنا است.
یکی از شهروندان سی سختی تصریح کرد:تفکیک نبودن کنتور گاز سالن های ورزشی از هم سبب گردیده تا استخر ورزشی اداره ورزش و جوانان دنا که بیشترین مصرف گاز و بدهی را دارد سبب قطعی گاز این مجموعه های ورزشی گردد و هر بار این موضوع با پادرمیانی و واسطه گری مدیر اداره ورزش و جوانان دنا و سایر مدیران شرکت های حامل های انرژی حل شود؛ ولی این بار قضیه جدی‌تر است.

یکی دیگر از شهروندان شهرستان که فرزندش در هیئت کشتی این شهرستان فعالیت دارد به خبرنگار ترنم دنا گفت:تنها خواهش من ار رئیس اداره ورزش و جوانان دنا این است که اجازه ندهد فعالیت بیش از ۶۰ نفر ورزشکار هیئت کشتی شهرستان تنها و سایر هیئت های ورزشی به خاطر نبود آب شرب و سرد بودن سالن ها کند گردد و روحیه ورزشکاران ضعیف شود.
وی گفت:چرا باید فعالیت سایر هیئت های ورزشی شهرستان به دلیل رعایت نکردن هزینه های استخر این مجموعه ورزشی که یک بحران جدی است با مشکل رو به رو شود و اکنون بدهی های سنگین حامل های انرژی و آب شرب سبب کند شدن فعالیت سایر هیئت های ورزشی گردد.
این شهروند در پایان خاطر نشان کرد:تنها خواهش ما اولیا از مسئولین این است که سالن های ورزشی دارای کنتور مجزا باشند تا بدهی یک سالن ورزشی سبب لطمه زدن به سایر هیئت ها نشود.
انتهای پیام/


-------------------------------------
گزارش از جانی‌پور سی‌سخت
نام شما

آدرس ايميل شما

.....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنها استخر شهرستان چرام هم یکساله که تعطیل شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این هم نتیجه عملکرد اداره کل ورزش است در واگذاری استخر به دوستان و جلوگیری از ورود سایر متخصصین به مزایده استخرهای ورزشی . //
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
رسیدگی کنن مسئولان محترم کجائید..؟؟
ورزش
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک فوق دیپلم اسیبهای اجتماعی علی و کاربردی را می گذارند مسول// سی سخت باید نتیجه اش هم این شود
.....
Iran, Islamic Republic of
کاش استاندار جدید فکری به حال مدیریت ورزش کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1